  • 11. Data: 2007-01-22 23:04:45
    Temat: Re: Uprawnienia doradcy kredytowego w mBanku
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    Jeżeli chcesz refinansować to PLN jest dobrym wyborem. Dla złotówki marża od
    0.6 w dół będzie bardzo dobra. Uderzałbym do BPH lub BGŻ.

    Pozdrawiam

    Użytkownik "Fiury" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Olo napisał(a):
    > Wrzuć pozostałe dane kredytu : okres, wkład własny, (jak rozumiem ma to
    > być
    > PLN - czy na pewno jesteś przekonany że to dobry wybór?)
    >
    > Napiszę jakie są realne możliwości
    >
    > Pozdrawiam

    w sumie nie wiem co to za roznica, gdyz jak powiedzialem, kolega bral
    podobny kredyt (na dzialke obok) i wiem "jakie sa mozliwosci", z
    rozmowy z ta pania tez widac jakie sa mozliwosci, po prostu nagle cos
    jej sie przestawilo (po mailu mojej narzeczonej) i zaczela zupelnie
    inaczej rozmawiac

    wartosc dzialki 330k, kredyt 350k, 30 lat, pln, dochody zdecydowanie
    przewyzszajace potrzeby tego kredytu, dwie osoby jako kredytobiorcy

    czy pln to dobry wybor... jak to rozwalzalem to by grudzien. nie
    wiadomo bylo kto na prezesa nbp pojdzie, wiec jak dla mnie za duze
    ryzyko walutowe. poza tym, nie wiem czy nie bede tego kredytu
    refinansowal w przeciagu 24 m-cy, bo bede bral kredyt na budowe domu,
    wiec moze juz w innym banku.... no ale pln czy chf to jest odrebna
    kwestia, i taka jak na razie jest moja decyzja. :)

  • 12. Data: 2007-01-23 08:20:08
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-23 00:04, Olo stwierdził, że:
    > Jeżeli chcesz refinansować to PLN jest dobrym wyborem. Dla złotówki marża od
    > 0.6 w dół będzie bardzo dobra. Uderzałbym do BPH lub BGŻ.

    Wszystko fajnie, ale naucz się proszę cytować.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2007-01-24 13:21:36
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    >I teraz pytanie, jakie uprawnienia ma ta pani doradca, zeby pisac mi
    >raz x, potem x-0,1 potem x-0,2 a potem ponownie sie wycofac z tego i
    >napisac x?
    No wlasnie takie...

    >Co mi radzicie w tej sytuacji?
    Uciekac jak najdalej sie da od mBanku. Sam mialem z nimi b. zle
    doswiadczenia przy braniu kredytu hipotecznego. Niestety sprawy byly juz za
    bardzo zaangazowane zeby szukac innego banku ale drugi raz juz bym tego
    bledu nie popelnil.

  • 14. Data: 2007-01-25 19:50:12
    Od: "Fiury" <f...@i...pl>

    On 24 Sty, 14:21, "Marek" <n...@m...mnie> wrote:

    > doswiadczenia przy braniu kredytu hipotecznego. Niestety sprawy byly juz za
    > bardzo zaangazowane zeby szukac innego banku ale drugi raz juz bym tego
    > bledu nie popelnil.

    Wczoraj dzwoniła do mnie pani dyrektor tego Centrum, nie mogłem
    rozmawiać więc dziś się dowiedziałem.
    Nie udało jej się załatwić niższego oprocentowania. Powiedziała,
    że to zależy od jednego człowieka w centrali. I on nie wyraził
    zgody na jakiekolwiek niegocjacje. Ani słowem nie skomentowała tego,
    że w mailu miałem już napisane, że jest propozycja o 0,1% mniejsza
    i że było napisane, że jest duża szansa na mnie o 0,2%
    Tak czy inaczej podjąłem decyzję. Już podpisałem umowę z
    Multibankiem. Jak na razie wykazują dużą wiekszą elastyczność i
    troskę o klienta. Zobaczymy jak będzie dalej jak już wszystko do
    nich przeniosę :)