  • Data: 2006-06-14 11:25:47
    Temat: Umorzyc czy czekac z FI?
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Może ktoś z was wyrazi swoją opinię. Posiadam j.u. w TFI w funduszu
    akcyjnym. Obecnie jestem na -10% mam swoje zapatrzenie na tę sprawę i co
    robić, ale chciałbym zapytać się was czy zrobić konwersję w jakiś
    pieniężny i potem wrócić czy poczekać na spodziewane odbicie i po
    odbiciu konwersja i przeczekanie bessy.

    Inwestycja planowana na 2-3lata.

    Dla wyjaśnienia czemu mam taki minus to niedawno wszedłem w ten fundusz
    ponieważ wcześniej inwestowałem w inne instrumenty.
    Przemek