  • 1. Data: 2002-08-24 09:42:05
    Temat: Ubezpieczenie na zycie - PZU
    Od: MW <n...@n...no>

    Witam

    Moze temat niedokladnie na te grupe, ale blizeszej ubezpieczeniom nie
    znalazlem.

    Mam polise na zycie w PZU wykupiona 6 lat temu (polisa na okres 25
    lat). Kupno odbylo sie niestety na chybcika u kolegi, ktory zachwalal
    ten produkt, ze ho ho. Moja wiedza na temat finansow byla nikla
    (obecnie tez jest niestety niewiele wieksza - stad ten post ;-) Do
    tej pory wplacilem niewiele ponad 20 tys. Czytam od czssu do czasu ilu
    to ludzi obecnie rezygnuje z tego typu polis zrywajac je. Wiec
    zastanawiam sie nad tym samym (bo pewnie czyms sie powoduja). Tyle ze
    w PZU, z tego co przeczytalem w umowie, pelny zwrot pieniedzy mozna
    uzyskac dopiero po 13 latach od dnia zawarcia umowy (zwrot kwoty
    wplaconej netto - bez zysku/odsetek). A wiec kanal :-( No wiec gdzie
    tu sens tych rezygnacji?
    I tu mam pytanie do kogos wiedzacego wiecej ode mnie: czy wplacajac do
    konca okresu trwania polisy te 100 tys., mam szanse je odzyskac z
    jakims rozsadnym zyskiem? Rozsadny zysk to dla mnie mniej wiecej zysk
    z lokat bankowych (czyli 6-8% - liczac w normalnych warunkach w
    normalnym kraju).

    Dzekuje za pomoc i pozdrawiam

    MW

  • 2. Data: 2002-08-24 14:01:23
    Temat: Re: Ubezpieczenie na zycie - PZU
    Od: "JackT" <j...@p...BEZ.TEGO.sos.com.pl>

    Uzytkownik "MW" <n...@n...no> napisal w wiadomosci
    > Witam
    >
    > Moze temat niedokladnie na te grupe, ale blizeszej ubezpieczeniom nie
    > znalazlem.

    Slabo szukasz.

    alt.pl.biznes.ubezpieczenia
    ;>