  • 1. Data: 2002-08-24 11:56:54
    Temat: Zamykanie e-Superkonto?
    Od: z...@p...onet.pl

    W umowie i na stronie pkobp nie mogę znaleźć procedury zamknięcia.
    A nie jest to takie oczywiste, bo np. stan rachunku nie pokazuje zadłużenia
    z tytułu opłat za prowadzenie.
    Ktoś już przetrenował proc. zamknięcia tego konta i może ją opisać ze
    szczególnym naciskiem na ew. pułapki (przeżyłem już zamykanie Citi)?

  • 2. Data: 2002-08-24 12:21:31
    Temat: Re: Zamykanie e-Superkonto?
    Od: Michał Rolka <m...@p...onet.pl>

    z...@p...onet.pl wrote:

    > W umowie i na stronie pkobp nie mogę znaleźć procedury zamknięcia.

    Polecenia/Dyspozycje

    > Ktoś już przetrenował proc. zamknięcia tego konta i może ją opisać ze
    > szczególnym naciskiem na ew. pułapki (przeżyłem już zamykanie Citi)?

    Zostawiłem na koncie 20 zł, kliknąłem jak wyżej, wybrałem oddział do
    zwrotu tokena, wskazałem konto do przelania nadwyżki. Po paru dniach
    udałem się do oddziału, oddałem token (panienka kazała go zablokować),
    otrzymałem pokwitowanie. Karty nie chciała. Pod koniec lipca na wskazane
    konto wpłynęła reszta pieniędzy. Na razie mam spokój.

    Michał

  • 3. Data: 2002-08-26 19:48:59
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@n...poczta.onet.pl>

    Michał Rolka <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > otrzymałem pokwitowanie. Karty nie chciała. Pod koniec lipca na wskazane
    > konto wpłynęła reszta pieniędzy. Na razie mam spokój.

    Jakie wrażenia z tego konta?

    NP: Agathodaimon - "Chapter III"

    --
    Though I seek thy hell
    you close the gate before me

  • 4. Data: 2002-08-27 10:14:35
    Od: Michal Rolka <m...@p...onet.pl>

    "Gibson (x86) or compatible" wrote:

    > Jakie wrażenia z tego konta?

    Ogólnie nie było złe: zabezpieczone tokenem (ale tylko logowanie),
    zdefiniowane przelewy, przelewy z datą przyszłą, dość dokładnie opisane,
    pełna oferta lokat terminowych. Ale były też minusy:
    http://groups.google.com.pl/groups?selm=3D3D8F90.936
    FEDAD%40poczta.onet.pl

    Michał