  • 1. Data: 2021-05-23 23:44:02
    Temat: UWAGA na Lokata Facto
    Od: PP <p...@p...org.pl>

    Dziady blokują możliwość jakiegokolwiek wylania hajsu w przypadku utraty
    ważności dowodu (bez jakiegokolwiek powiadomienia!)

  • 2. Data: 2021-05-24 13:28:39
    Temat: Re: UWAGA na Lokata Facto
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On Sunday, May 23, 2021 at 11:44:04 PM UTC+2, PP wrote:
    > Dziady blokują możliwość jakiegokolwiek wylania hajsu w przypadku utraty
    > ważności dowodu (bez jakiegokolwiek powiadomienia!)

    1. Czy chodzi o sytuację zgłoszenia utraty, czy po prostu upływu terminu ważności?
    2. Czy w regulaminie przypadkiem coś o tym nie ma?

    witrak()

  • 3. Data: 2021-05-25 11:29:55
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 23.05.2021 o 23:44, PP pisze:
    > Dziady blokują możliwość jakiegokolwiek wylania hajsu w przypadku utraty
    > ważności dowodu (bez jakiegokolwiek powiadomienia!)

    no i słusznie, musisz mieć ważny dokument tożsamości

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 4. Data: 2021-05-25 11:45:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Robert_DF <r...@g...com> writes:

    > no i słusznie, musisz mieć ważny dokument tożsamości

    Sugerujesz, że znakomita większość banków działających w Polsce nie wie
    co robi?
    Jakoś żaden nie zablokował mi dostępu do konta z tego powodu.
    KJ

  • 5. Data: 2021-05-25 14:14:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 23 maja 2021 o 23:44:04 UTC+2 PP napisał(a):
    > Dziady blokują możliwość jakiegokolwiek wylania hajsu w przypadku utraty
    > ważności dowodu (bez jakiegokolwiek powiadomienia!)

    Czy to "jakiekolwiek" obejmuje też przelew zwrotny po upływie terminu lokaty
    (pewności nie mam, ale obstawiam, że po zakończeniu lokaty kapitał+odsetki wysyłane
    są automatycznie na rachunek, z którego lokata została "opłacona") - chyba że kasa
    nie wraca z automatu?
    Czy też tylko sytuację wcześniejszego zerwania lokaty?

  • 6. Data: 2021-05-25 15:07:05
    Od: PP <p...@p...org.pl>

    W dniu 2021-05-24 o 13:28, witrak() pisze:

    > 1. Czy chodzi o sytuację zgłoszenia utraty, czy po prostu upływu terminu ważności?
    > 2. Czy w regulaminie przypadkiem coś o tym nie ma?

    Po prostu po upływie terminu.
    W umowie ani regulaminie nie znalazłem stwierdzenia, ze blokują
    cokolwiek w przypadku utraty ważności.
    Podejrzewam, że podciągnęli to pod mocno ogólne klauzule dot.
    bezpieczeństwa...

    Po kontakcie tel z nimi twierdzą, że system tak ma i przez tel to nic
    nie zrobią. Napisałem dodatkowo wiad. wewnętrzną.

  • 7. Data: 2021-05-25 15:09:02
    Od: PP <p...@p...org.pl>

    W dniu 2021-05-25 o 11:45, Kamil Jońca pisze:

    > Sugerujesz, że znakomita większość banków działających w Polsce nie wie
    > co robi?
    > Jakoś żaden nie zablokował mi dostępu do konta z tego powodu.
    > KJ

    Mi też żaden inny nie zablokował. Millenium straszy, że zablokuje po
    upływie bodajże 3 miesięcy.

  • 8. Data: 2021-05-25 15:11:06
    Od: PP <p...@p...org.pl>

> [...]
    nie wraca z automatu?
    > Czy też tylko sytuację wcześniejszego zerwania lokaty?

    Tam lokaty wracają na konto "ogólne", z którego można zrobić przelew
    tylko na jedno zdefiniowane wcześniej konto.

  • 9. Data: 2021-05-25 15:27:41
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Robert_DF <r...@g...com> writes:

    > no i słusznie, musisz mieć ważny dokument tożsamości

    Dokument tożsamości jest potrzebny tylko w czasie osobistej wizyty
    w banku. Czy umowa przewiduje obowiązek informowania banku o zmianie DO?
    Jaki jest tego cel?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 10. Data: 2021-05-25 17:48:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Krzysztof Halasa.
    On 25.05.2021 15:27 you wrote:

    > Dokument tożsamości jest potrzebny tylko w czasie osobistej wizyty w
    > banku. Czy umowa przewiduje obowiązek informowania banku o zmianie
    > DO? Jaki jest tego cel?

    Obowiązku nie, ale nie zawrzesz umowy o nowe produkty. Wszędzie tam
    gdzie wymagane jest "legitymujący się dowodem osobistym nr ..."

    --
    Pete