  • 1. Data: 2021-05-30 16:55:48
    Temat: Cashback 10% za przelew przychodzący w N26.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dostał ktoś też takiego maila i propozycję w apce?
    Dodają 10% do "zasilenia" - ja mam max. 50 euro, podobno są i tacy, co mają max. 100.
    Podobno wystarczy przelew przychodzący.
    Można też "zasilać" kartą (ale jednorazowo max. 150 euro, max. 450 euro na miesiąc i
    tylko pierwsze takie "zasilenie"jest darmowe, kolejne 3%).
    "Zasilić" trzeba do końca wtorku, więc wybrałem najprostszą opcję, czyli przelew do
    żony (choć ona nie ma tej oferty) i z powrotem.
    N26 widać nie zna jeszcze wisienkowiczów i nie zrobiło zastrzeżeń ;>
    Mają dać to 50 euro do końca czerwca.
    Fajny bank, na poleceniach mam już ponad stówkę.
    Jak ktoś chce założyć, to może z mojego polecenia - kod dawidr0508

  • 2. Data: 2021-06-29 14:02:44
    Temat: Re: Cashback 10% za przelew przychodzący w N26.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 30 maja 2021 o 16:55:49 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
> [...]
    > Fajny bank, na poleceniach mam już ponad stówkę.
    > Jak ktoś chce założyć, to może z mojego polecenia - kod dawidr0508

    Z kronikarskiego obowiązku - dziś wypłacili.
    Wystarczył przelew z konta żony w tymże samym N26.
    Bardzo miły bank, polecam tym bardziej - i przypominam, że zakładając do jutra z
    mojego polecania można dostać 50 euro.