  • 1. Data: 2021-05-18 06:46:30
    Temat: Aion Bank
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    Zlecili reklamy i zasłaniają mi www.
    Patrzę mniej więcej co to:
    Aion Bank SA/NV z siedzibą w Belgii, Avenue de la Toison d'Or -
    Guldenvlieslaan 26/28, 1050 Bruksela

    Czy jest w PL nisza dla kolejnego banku ?

  • 2. Data: 2021-05-18 12:30:58
    Temat: Re: Aion Bank
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 18 maja 2021 o 06:46:32 UTC+2 Krzysztof kw1618 napisał(a):
    > Zlecili reklamy i zasłaniają mi www.

    To nie masz adblocka żadnego?

    > Patrzę mniej więcej co to:
    > Aion Bank SA/NV z siedzibą w Belgii, Avenue de la Toison d'Or -
    > Guldenvlieslaan 26/28, 1050 Bruksela
    >
    > Czy jest w PL nisza dla kolejnego banku ?

    Aionowi akurat daleko od szukania niszy w PL - PL to będzie tylko coś bardzo, bardzo
    "przy okazji".
    Zobaczymy jeszcze, jaką ofertę dla PL wymyślą, póki co można się zapisywać na listę
    oczekujących na "coś lepszego", bo to, co proponują obecnie, nie ma większego sensu.
    Tym bardziej, że w pakiecie podstawowym rachunek tylko w euro - a i tak taki pakiet
    kosztuje 4 euro miesięcznie, a to samo masz w N26 za darmo - a rachunek w PLN dopiero
    w premium.
    Jak ktoś chce to może sobie miesiąc potestowawać to "premium" za darmo - wystarczy
    rozpocząć rejestrację w apce i przerwać - po tygodniu będzie mail z propozycją
    miesiąca za darmo.
    Bo ta ww. lista oczekujących to na "specjalną ofertę dla PL" - a standard, który
    oferują w UE (ciekawe, że w UK podstawowy kosztuje tylko 2 euro/mc), polscy rezydenci
    mogą już zakładać - wystarczy paszport z chipem NFC i telefon NFC, albo po prostu
    dowód osobisty (trzeba sfotografować).

    Ja i tak jednak niezmiennie polecam N26 - można założyć z mojego kodu polecającego
    dawidr0508 - albo bezpośrednio:
    https://n26.com/r/dawidr0508