  • 41. Data: 2008-05-12 20:12:12
    Temat: Re: Tylko 1/3 ludzi splaca KK w GP ?
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:g07i35$97v$2@news.wp.pl...

    > Ja tam jak cos kupuje, wole miec rachunek i gwarancje wystawione na
    > siebie.

    Prowadzisz firme? Bo po co osobie nieprowadzacej dzialalnosci
    faktura? Jaka jest jej zaleta nad paragonem? Przeciez sobie
    nic nie odliczysz.
    A gwarancje nie maja nazwiska nabywcy.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 42. Data: 2008-05-12 20:22:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    >
    > Prowadzisz firme? Bo po co osobie nieprowadzacej dzialalnosci
    > faktura? Jaka jest jej zaleta nad paragonem? Przeciez sobie

    Trudniej zgubic, bo wiekszy kawalek papieru.
    latwiej udowodnic, ze to moje jak zona odejdzie.
    Lepiej sie prezentuje w segregatorze.

  • 43. Data: 2008-05-12 20:40:06
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 12 May 2008 22:12:12 +0200, Marcin wrote:

    > Prowadzisz firme? Bo po co osobie nieprowadzacej dzialalnosci
    > faktura? Jaka jest jej zaleta nad paragonem?

    Nie wyblaknie po miesiącu.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 44. Data: 2008-05-12 20:58:08
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 12 maj 2008 22:22
    (autor krzysztofsf
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g0a8ui$ks1$5@news.wp.pl>):

    > Trudniej zgubic, bo wiekszy kawalek papieru.
    > latwiej udowodnic, ze to moje jak zona odejdzie.
    > Lepiej sie prezentuje w segregatorze.

    No i paragon tylko w teorii żyje te 5 lat. Jak się go nie trzyma w lodówce,
    to dość szybko blaknie (mówię o tych termicznych).

    --
    Tristan
    napisz tu: s...@i...eu t...@i...eu

  • 45. Data: 2008-05-13 07:31:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > latwiej udowodnic, ze to moje jak zona odejdzie.

    Czyli masz rozdzielność majątkową? Bo jeśli nie, to nawet jak
    kupujesz na swoje nazwisko, to wchodzi to do majątku wspólnego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 46. Data: 2008-05-13 09:16:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Maj, 09:31, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Czyli masz rozdzielność majątkową? Bo jeśli nie, to nawet jak
    > kupujesz na swoje nazwisko, to wchodzi to do majątku wspólnego.

    :)