  • 1. Data: 2014-03-12 22:09:42
    Temat: pasiak 2.0 nie ma już gdzie reklamować swej innowacyjnosci
    Od: koala <k...@p...fm>

    Mbąk już chyba nie ma gdzie promować pasiaka:
    (bo wszyscy normalni użytkownicy wyrobili sobie jak najgorsze zdanie)

    http://www.chip.pl/news/internet-i-sieci/witryny-int
    ernetowe/2014/03/klienci-przekonali-sie-do-nowego-ob
    licza-mbanku

    Pozdr,
    Koala

  • 2. Data: 2014-03-13 00:09:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Mar 2014 22:09:42 +0100, koala napisał(a):
> [...]
    >
    > http://www.chip.pl/news/internet-i-sieci/witryny-int
    ernetowe/2014/03/klienci-przekonali-sie-do-nowego-ob

    Ale po co im Silverlight ?

    A tak swoja droga ... ktos pamieta ile lat ma "stary interfejs" ?
    Chyba od poczatku taki sam ... po 15 latach wypada chyba powiedziec ze
    "przestarzaly" :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-03-13 01:10:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    ernetowe/2014/03/klienci-przekonali-sie-do-nowego-ob
    licza-mbanku

    > Ale po co im Silverlight ?

    Żebyś nie mógł pogadać z konsultantem przez "video rozmowę" (znajdź mi
    dobbrego silverlighta pod linuksa)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

  • 4. Data: 2014-03-13 09:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > A tak swoja droga ... ktos pamieta ile lat ma "stary interfejs" ?
    > Chyba od poczatku taki sam ... po 15 latach wypada chyba powiedziec ze

    Raczej udowadnia, jak dobrze był zaprojektowany, ze nadal, pomimo 15 lat,
    odpowiada wymaganiom klientów :)

  • 5. Data: 2014-03-13 18:26:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 13.03.2014 09:00, Budzik pisze:

    > Raczej udowadnia, jak dobrze był zaprojektowany, ze nadal, pomimo 15 lat,
    > odpowiada wymaganiom klientów :)

    Jakby nie patrzeć masz 100% racji, tylko co z tego skoro trzeba nowe
    wdrożyć. Widać w mBanku nie znają starej mądrości ludowej:
    "Lepsze znane zło, niż nieznane dobro" :)

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-03-13 21:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik xbartx b...@h...net ...

    > Jakby nie patrzeć masz 100% racji, tylko co z tego skoro trzeba nowe
    > wdrożyć. Widać w mBanku nie znają starej mądrości ludowej:
    > "Lepsze znane zło, niż nieznane dobro" :)

    I w dodatku zmodyfikowali to do: lepsze nieznane zło, niż znane dobro.

    Szkoda.