  • 41. Data: 2004-05-25 09:02:20
    Temat: Re: Token precz?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Grzexs wrote:
    > nuż" (może ma 'czuja' gdzieś pod LCD), ale niestety...

    przykładać trzeba koncowką a nie ekranikiem LCD,
    na dodatek do normalnego monitora - na cieklokrystalicznych chyba nie dziala
    *** blad ***

  • 42. Data: 2004-05-26 08:19:13
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > przykładać trzeba koncowką a nie ekranikiem LCD,
    > na dodatek do normalnego monitora - na cieklokrystalicznych chyba
    nie dziala

    Oj, chyba mówimy o różnych tokenach. W moim nie ma nic, co by
    przypominało jakiś fotodetektor. 11 przycisków, ekranik, obudowa
    (mniej więcej kształtu tarczy szkolnej), 4 wkręty i nalepka z
    numerkiem i kodem paskowym - więcej nic. Żadnej szparki, dziurki ani
    okienka.

    Grzexs

  • 43. Data: 2004-05-26 08:42:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Grzexs wrote:

> [...]
    > (mniej więcej kształtu tarczy szkolnej), 4 wkręty i nalepka z
    > numerkiem i kodem paskowym - więcej nic. Żadnej szparki, dziurki ani

    moze faktycznie teraz BGZ dawal jakies nowe tokeny
    - ja mialem token VASCO DigiPass 300
    taki jak opisany na http://www.ebanki.pl/technika/uwierz_bankowi.html
    Teraz używam takiego w Nordea Banku - tylko w BGZ wpisywalo sie
    wyswietlana liczbe a z tokena dostawalo odpowiedz, natomiast Nordea
    podaje liczbe od razy po odblokowaniu tokena haslem
    A z wyglady oba takie same - jak ten na zdjeciu nr 1 na stronie ebanki
    *** blad ***

  • 44. Data: 2004-05-26 10:15:38
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

> [...]
    > podaje liczbe od razy po odblokowaniu tokena haslem
    > A z wyglady oba takie same - jak ten na zdjeciu nr 1 na stronie

    Mój jest podobny, ale nieco inny:
    http://telefix.terramail.pl/token.jpg (wsadziłem go do skanera :)).

    Grzexs

  • 45. Data: 2004-05-26 12:31:50
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Grzexs wrote:

    > Mój jest podobny, ale nieco inny:
    > http://telefix.terramail.pl/token.jpg (wsadziłem go do skanera :)).

    to wyglada na DigiPass 300 Pro - jest na stronach Vasco
    ten model ma lekko zaokrągloną część nad ekranikiem i można się
    domyślić, że nie ma tam żadnych foto diodek które rozpoznają miganie na ekranie
    Stary model czytał z ekranu
    *** blad ***
    PS ale scan wyszedł ci świetny