  • 1. Data: 2004-05-21 11:52:51
    Temat: multibank: jak ustawić hasło przez telefon
    Od: "Jerez" <j...@x...pl>

    Chciałem ustawić hasło do dostępu na konto przez www, a tam automat każe
    wybrać litery. Konsultantka nie uprzedziła o tym i nie powiedziała jak to
    zrobić. Zatem zanim zacznę się ich czepiać, powiedzcie jak jest możliwe
    ustawienie liter hasła przez telefon, czy ja głupi jestem czy telefon powinien
    mieć specjalne funkcje, jak np. do pisania smsa?

    J.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-21 12:08:55
    Temat: Re: multibank: jak ustawić hasło przez telefon
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerez" <j...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    powinien
    > mieć specjalne funkcje, jak np. do pisania smsa?

    Przez telefon ustalasz pierwotnie tylko cyfrowe
    Przy pierwszym logowaniu podajesz nowe, alfanumeryczne

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 3. Data: 2004-05-21 13:37:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jerez <j...@x...pl> wrote:

    > Chciałem ustawić hasło do dostępu na konto przez www, a tam automat każe
    > wybrać litery. Konsultantka nie uprzedziła o tym i nie powiedziała jak to

    Nie wiem co wybrałeś, ale wybrałeś na pewno błędną opcję...

    --
    Przemysław Maciuszko