  • 31. Data: 2004-05-23 10:47:31
    Temat: Re: Token precz?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik janke napisał:

    > tak, taki mam do VW oraz SGB. i nigdy nie widziałem innych. czy są
    > większe? dziwnych kształtów, grubsze?

    Sa takie wielkosci malego kalkulatora, grubosci okolo 4-5 mm i dodatkowo
    z klawiatura.

    Bartol

  • 32. Data: 2004-05-23 21:44:36
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 22 May 2004 22:53:40 +0200, Krzysztof Ciepłucha
    <kris@spam@home.pl> wrote:

    >ilościach hurtowych), po drugie - ma ograniczoną przez producenta żywotność
    >(zależnie od wersji - 2 lub 3 lata o ile pamiętam), po trzecie - soft do

    Vasco - 7 lat AFAIR

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 33. Data: 2004-05-23 22:01:04
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jacek Pełka

    > tak, taki mam do VW oraz SGB. i nigdy nie widziałem innych. czy są
    > większe? dziwnych kształtów, grubsze?

    Poważnie?
    to spójrz tu: http://www.ebanki.pl/technika/galeria_uwierz.html

    St.

  • 34. Data: 2004-05-24 06:18:23
    Od: "Janoush" <j...@s...pl>

    > tokeny rsa securid (bo takich używał lukas) w formie breloczka (key fob)
    > niestety dość szybko się niszczą gdy są przypięte do kluczy. mój nie
    > wytrzymał nawet dwóch lat...

    Nie wiem co z nim robiłeś, ale mój breloczek z VW jest przyczepiony od
    20.04.2001 i nic się z nim nie zrobiło, poza lekkim zarysowaniem szkiełka...

> [...]
    żywotność
    > (zależnie od wersji - 2 lub 3 lata o ile pamiętam), po trzecie - soft do

    j.w. od 2001 roku, a ma działać do 31.05.2005 - tak ma wytatuowane na
    plecach :). Cały czas działa i ma się całkiem nieźle :)

    Pozdr.
    Janusz

  • 35. Data: 2004-05-24 06:27:19
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 May 2004 08:18:23 +0200,
    osoba podpisana: Janoush <j...@s...pl>
    napisała:

    > Nie wiem co z nim robiłeś, ale mój breloczek z VW jest przyczepiony od
    > 20.04.2001 i nic się z nim nie zrobiło, poza lekkim zarysowaniem szkiełka...

    Ja ze swoimi z VW nic nie robiłem, a mam już 3-ci.

    KJ

    --
    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 36. Data: 2004-05-24 09:30:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Ja ze swoimi z VW nic nie robiłem, a mam już 3-ci.

    Kaaaamil. Bo juz Ci uwierzymy, ze nic nie robiles z nimi. Taaaaaaak... ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 37. Data: 2004-05-24 12:52:11
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik Marcin Lubojański napisał:

    > Użytkownik Radosław Popławski napisał:
    [ ... ]

    > To zależy. Listę kodów mogę mieć zawsze przy sobie i nie zajmuje to
    > praktycznie żadnego miejsca. Tokena ze sobą taszczyć nie będę, a nigdy
    > nie wiadomo kiedy będzie trzeba skorzystać z dostępu do konta.

    Aż tyle Twój token waży?
    Ja w ogóle nie wyobrażam sobie jakiś list kodów czy innych
    niepotrzebnych papierów. Token rules ;) (LukasBank)

  • 38. Data: 2004-05-24 14:37:17
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    [...]
    > Dla rownowagi - w krajach anglosaskich glownyn zabezpieczeniem
    > jest login i haslo. O takich rzeczach jak karty koow czy tokeny
    > w ogole nie slyszeli - w Anglii dopiero kilkabankow to _testuje_.
    > W Australii zaden bank tego nie oferuje.
    > W USA juz wieksza roznorodnosc, ale zabezpieczenia w porownaniu
    > z naszymi tez sa takie sobie.

    Irlandia - bank AIB.
    Aby zalogowac sie (i dokonywac operacji na koncie) musisz znac:
    1. Numer klienta (8 cyfr)
    2. Dac poprawna odpowiedz - wyrywkowe pytanie o 2 cyfry z 5 cyfrowego
    numeru PIN ktory ustala sie samemu i w kazdej chwili mozna zmienic
    3. Cztery ostatnie cyfry telefonu do domu lub do pracy lub cztery
    ostatnie cyfry numeru karty kredytowej (znowu wybor losowy...)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 39. Data: 2004-05-25 08:30:25
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > albo przykładasz token do ekranu wyświetlającego odpowiednie
    "migacze"
    > i "sam" się wczytuje

    O, a ja się zastanawiałem, po co taka koszmarna animacja w e-Integrum!
    No tak, "migacze" są, token Vasco też, ale jakiś bez czytnika
    optycznego... :( Przyznam się, że przykładałem go do ekranu, bo "a
    nuż" (może ma 'czuja' gdzieś pod LCD), ale niestety...

    Grzexs

  • 40. Data: 2004-05-25 09:00:44
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>