  • 1. Data: 2003-02-07 22:21:57
    Temat: Tesco i Amex
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Robilem dzis zakupy birra w Tesco (dawny HIT) ale niewazne o nazwe sklepu, a
    jego wlasciciela. Wczesniej nie akceptowano w HICie AmericanExpress a tu
    prosze, na dzien dzisiejszy jak najbardziej Pani pociagnela moja Gold Card i
    jeszcze jedno zdziwko:

    BRAK kodu autoryzacji

    Moja karta jest karta niemiecka (czas polaczenia z bankiem) a wydruk koncowy
    wraz z podpisem trwal duuuuuuuuuuuzo krocej jak gostka co placil przede mna
    wypukla PKO SA Visa Classic (Polska)

    Firma obslugujaca to PKO BP, maja bynajmniej takie naklejki

    Hmmm, napisalem zapytanie do payu dlaczego nie akceptuja AX i dowiedzialem
    sie ze Polcard i eCard (dwa najwieksze centra w PL) z nimi nie wspolpracuja
    i zapomniec mozna. Jak to wyglada w PKO BP, a szczegolnie ich POS-ach?

    Pytania:

    1. PKO BP przyjmuje karty bez autoryzacji ?
    2. Maja wlasne centrum rozliczeniowe ?

    A moze Tesco sprzedaje na paski magnetyczne i slowo honoru ?? :)

    Pozdrawiam

    Rafal

  • 2. Data: 2003-02-07 23:05:42
    Temat: Re: Tesco i Amex
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm, napisalem zapytanie do payu dlaczego nie akceptuja AX i dowiedzialem
    > sie ze Polcard i eCard (dwa najwieksze centra w PL)

    skad te dane ze eCard to najwiekszy aklajer? ;)

    z nimi nie wspolpracuja
    > i zapomniec mozna. Jak to wyglada w PKO BP, a szczegolnie ich POS-ach?

    Obecnie w Polsce AmExy akceptowane sa w POSach: PolCardu, Pekao, BZWBK i
    eService (o Citku brak info) Aby akcpetowac AmExa trzeba podpisac umowe z
    AmExem.

    > 1. PKO BP przyjmuje karty bez autoryzacji ?

    Mozna by powiedziec ze w 99,9% kazda karta jest autoryzowana w POSach
    eService (PKO BP)

    > 2. Maja wlasne centrum rozliczeniowe ?

    Kto?

    > A moze Tesco sprzedaje na paski magnetyczne i slowo honoru ?? :)

    Nie :)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-02-08 07:44:33
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Tak jak wczesniej wspomnialem, taka odpowiedz dostalem z payu, firmy
    obslugujacej Allegro.

    > Mozna by powiedziec ze w 99,9% kazda karta jest autoryzowana w POSach
    > eService (PKO BP)

    > Kto?

    No teraz juz wiem ze PKO BP = eService. Nie wiedzialem, ze PKO BP ma wlasne
    centra rozlizeniowe. Moze zle sformulowalem pytanie, ale i tak juz znam
    odpowiedz :)

    > JaKi

    RaF

  • 4. Data: 2003-02-08 08:41:22
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Tak jak wczesniej wspomnialem, taka odpowiedz dostalem z payu, firmy
    > obslugujacej Allegro.

    IMHO chodzilo im o wielkosc centrow ale obslugujacych transakcje w
    Internecie.

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-02-08 08:55:47
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > eService (o Citku brak info) Aby akcpetowac AmExa trzeba podpisac umowe z

    CCA citi PL akceptuje AmExa, za to nie akceptuje DC (tylko w PL) ;))
    http://www.citibank.com/cca/homepage/pl/index.htm

    --
    Witek

  • 6. Data: 2003-02-13 12:28:16