  • 1. Data: 2009-05-22 10:02:29
    Temat: Teraz Vincent
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Vincent:

    "W Polsce nie ma żadnych tajemnic na temat gospodarki. Wszystkie dane są
    dostępne z komunikatów GUS"

    To odpowiedz na zarzut, że Rząd nie w pełni informuje opinię publiczną o
    stanie gospodarki.

    Gomułka by tego nie ujął lepiej.

  • 2. Data: 2009-05-22 10:07:25
    Temat: Re: Teraz Vincent
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dostępne z komunikatów GUS"
    >
    > To odpowiedz na zarzut, że Rząd nie w pełni informuje opinię publiczną o

    [TG] Przyznaje, ze przywalił.
    Mówiąc.
    [NTG]
    Idea sie nie zmieniła nigdy, także pod Twoim Walecznym Gruzińskim.

  • 3. Data: 2009-05-22 10:50:28
    Od: "kc" <k...@g...pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > Gomułka by tego nie ujął lepiej.

    Brrr...., dreszcz. Dwa krótkie sformułowania : "zakusy Komisji Europejskiej"
    i "przejściowe trudności". Już to słyszałem kiedyś.

    kc

  • 4. Data: 2009-05-22 11:16:48
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

[...]

    Gomułkowszczyzna-bis skończy się w Polsce ostatecznie wraz z wyborami
    prezydenckimi w 2010r.
    Lech Kaczyński wtedy dobitnie przekona się, że projekt pod nazwą IV RP od
    dawna znajduje się na śmietniku historii.

  • 5. Data: 2009-05-22 11:39:19
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Ty jednak jesteś nawiedzony, żadnej merytoryki, tylko bełkot, przestań
    czytać Wyborczą i oglądać TVN.
    Jest maj idź się przewietrzyć. Nienawiść odbiera rozum.

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM

  • 6. Data: 2009-05-22 11:50:57
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    MariuszM <m...@T...onet.pl> napisał(a):

    Ty jednak jesteś nawiedzony, żadnej merytoryki, tylko bełkot, przestań
    czytać Wyborczą i oglądać TVN.
    Jest maj idź się przewietrzyć. Nienawiść odbiera rozum.

    Masz rację, nienawiść odebrała rozum J.Kaczyńskiemu bo chciał zbudować państwo
    policyjne dla wszystkich przeciwników IV RP.
    Może zapomniałeś już kolego, kto wszędzie szukał agentów, zdrajców, szpiegów?

    Po to prezydent ma doradców ekonomicznych, żeby mu wytłumaczyli na czym polega
    kryzys światowy i jakie są jego skutki globalne.
    To że ma bledziutkie pojęcie o ekonomii chluby mu nie przynosi.
    Ale nie musi robić teatrzyku w sejmie na ten temat.

  • 7. Data: 2009-05-22 12:11:14
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Rob swoje XXL, zyj, zarabiaj. Posiwiejesz od tych swoich dylematow
    politycznych, a i tak gowno z tego bedzie. Politycy to tacy biznesmani jak
    to kiedys ladnie zauwazyl kolega Viper, ktorych zadaniem jest ladowanie
    plebsu tak, aby ten ich wybieral i utrzymywal ze swoich podatkow. Wiecej
    luzu, no chyba, ze sam cos z tego masz. Jasne, ze trzeba interesowac sie
    losami wlasnego kraju ale Ty zrobiles sie juz politycznym oszolomem.

    D.

  • 8. Data: 2009-05-22 12:17:57
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Z gospodarka jest jak z rynkiem. Mozna na chwile ja sprobowac spierdolic ale
    ta i tak zrobi co miala zrobic. Cykle gospodarcze. Ugrupowania Tuska zawsze
    mialy tego niefarta, ze trafialy na slaby klimat w tej kwestii. Mam ladny
    wykres na ktorym naniesione sa na wykres WIG okresy rzadow poszczegolnych
    partii poczawszy od 1991 r. Tam gdzie rzadzili liberalowie, tam zawsze byla
    bessa.Popatrz teraz, rowniez to zadzialalo idealnie. Wiadomo, ze to nie ich
    wina. Maja po prostu pecha i tak wpasowuja sie w cykl koniunkturalny. Tak
    wiec Twoj guru Balcerek i Orlowski moga gadac wszystko, a i tak cykl to
    oleje i zrobi swoje.

    D.

  • 9. Data: 2009-05-22 12:43:00
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Dieter pisze:
> [...]
    > wina. Maja po prostu pecha i tak wpasowuja sie w cykl koniunkturalny. Tak
    > wiec Twoj guru Balcerek i Orlowski moga gadac wszystko, a i tak cykl to

    Mnie się wydaje, ale mogę być w błędzie, że mylisz skutek z przyczyną.

    "Liberałowie" rządzą wtedy, gdy poprzednio była w miarę dobra
    koniunktura. Po takim okresie po prostu znacznie zwiększa się ilość
    młodych ludzi , którzy podobnie, jak na giełdzie, mylą swoje
    umiejętności z hossą - i nazywani są dziećmi hossy, tak w czasach
    względnego dobrobytu wzrasta gwałtownie liczba "liberałów" gotowych
    chować babci dowód osobisty, by nie poszła na wybory. Nie rozumieją
    tego, że fakt iż każdy chętny po studiach dostaje od ręki niezłą pensję,
    a pracodawcy o nich się biją, to raczej wynik schyłkowej fazy szczytu
    koniunktury, a nie ich osobistych przymiotów - jak błędnie mniemają. Z
    tego powodu powstają takie postawy , jakie można było zaobserwować na
    tej grupie przed ostatnimi wyborami. Wydawało im się wtedy, że jak tylko
    usuną mlaskaczy, to nazajutrz będą mieli podatek liniowy i ogólny raj na
    ziemi.

  • 10. Data: 2009-05-22 13:07:15
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Państwo policyjne to właśnie teraz się wprowadza uchylonymi drzwiami,
    szkoda, że ludzie z wypranymi przez TV mózgami tego nie widzą.
    Kilka faktów:

    *Pałowanie Stoczniowców w sposób, jakiego nie powstydziłoby się ZOMO. Jak
    dwa lata wcześniej jak szpaler policji zepchnął z jednej z głównych ulic
    Warszawy 20 rozwrzeszczanych bab, to były przez tydzień Fakty i Wydarzenia
    rozpoczynały swoje programy od histerycznych relacji z białego miasteczka.
    Jak Kaczor powiedział, że nie jedzenie kolacji to nie jest głodówka, to
    zrobili z niego sadystę. Czemu teraz był gaz pieprzowy zamiast kanapek?
    * Zastraszanie strajkujących celników i ich rodzin podczas pamiętnych
    strajków na początku kadencji Tuska.
    * Rewizje o 6 rano (to czego tak bardzo bała się PO teraz sama robi).
    Podczas jednej z takich akcji chłopców od Schetyny, powiesiła się sędzina z
    centralnej Polski. Jak się Blida powiesiła to do tej pory krzyczą, a w czym
    ta biedna ofiara reżimu Tuska jest gorsza, nawet immunitet też miała?
    * Permanentna kontrola i inwigilacja czego się tylko da, nowe instrukcje dla
    kontrolerów skarbowych.
    * Zamykanie ust opozycji i kontrolowanie mediów, prywatnych i publicznych,
    dzisiaj jest mniejsza wolność mediów niż za Kaczorów, tylko Wy oczywiście o
    tym nie wiecie.
    * Prześladowania dziennikarzy Gazety Polskiej.
    * Prześladowania Zyzaka za niewygodną książkę, a ponoć Wałęsa walczył o
    wolność.
    * Prześladowania UJ i IPNu za książkę Zyzaka, komusze metody i nasyłanie
    kontroli. Oczywiście tego nie zauważacie.
    * Cenzura Internetu. Wycinanie niepochlebnych postów na forach na głównych
    portalach, powiązanych finansowo z PO. Wystarczy zobaczyć jakie są posty w
    nocy kiedy moderatorzy nie pracują i ile jest wycinanych z rana jak przyjdą
    do pracy.
    * Montowanie kamer wszędzie gdzie się da.
    * Na koniec smakowity kąsek, pamiętacie co Rudy mówił o fotoradarach? Łyso
    Wam teraz. Pewnie wtedy śmialiście się razem z nim, a teraz z pełnym
    przekonaniem popieracie wodza, który zamiast budować drogi, montuje Wam
    fotoradary.

    Tak już jest, wyprany mózg rejestruje tylko te sygnały, na które jest
    zaprogramowany, nie dostrzega żadnych sygnałów ostrzegawczych.

    --

    pozdrawiam,
    MariuszM