  • 1. Data: 2009-05-21 21:34:55
    Temat: CORMAY
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Sory Palm, ale kasuję w kółko wątki w tym śmietniku.
    Pytałeś o poziomy; no więc ich nie znam.

    Ale znam alarmowe kreski na stan obecny.
    http://www.futures2009.republika.pl/CORMAY.png

    Ale IMO bardziej patrz tu:
    http://www.futures2009.republika.pl/WIG20.png
    A nie na ESPI o spółeczkach.
    Jak to walnie, to i +1000% zysku, CE/PE itp nie pomoze insiderom sr.... w
    gacie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-21 22:40:45
    Temat: Re: CORMAY
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
> [...]
    > A nie na ESPI o spółeczkach.
    > Jak to walnie, to i +1000% zysku, CE/PE itp nie pomoze insiderom sr.... w

    Ale rozwiń myśl - rozumiem, że wyznaczyłeś jakieś poziomy - niestety nie ma
    przy nich wartości.
    Jutro zbadam korelację CRM z indeksami.

    Co do W20 to może to zlecieć i na tysiunc pińcet
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 3. Data: 2009-05-22 02:53:45
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Nieładnie tak naganiać...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2009-05-22 04:00:45
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości

    Te niebieskie kreski to poziomy, na których szła najwieksza walka.
    Są liczone od samego poczatku.
    Wyznacza je ten histogram z prawej, nie rysuje ich na oko uznaniowo.
    2,50
    2,35
    2,18
    Niżej nie ma tak silnych więc trzeba się opierać na niebieskim tryndzie.

    Te 2,18 jest chyba kluczowe, bo to konsolka po szale zakupów 27-28.IV i
    szeroka konsolka od startu do września 2008.
    Wcześniej (przed 27.IV) nie ma vol wiec sie głównie IMO pakowali insiderzy
    ze średnią 1 z groszami..

    Sytuacja by sie zmieniła mocno, gdyby z marszu przeszli 3,18
    Wtedy SL 2,50, nogi na stół i czekasz czy go podnosić czy kasować:)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-05-22 04:02:58
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    wiadomości news:gv547l$8uk$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Nieładnie tak naganiać...

    Long way, jak to mawia D.

    Naganiam, zeby kupować czy sypać na którejś kresce?
    No ciekawe jak to zrozumiałeś.

  • 6. Data: 2009-05-22 06:47:22
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    >
    > Long way, jak to mawia D.
    >
    > Naganiam, zeby kupować czy sypać na którejś kresce?

    Ty nie wiem. Palm nagania, jak by się czegoś bał.

    PS Znając jego zdanie na temat "dlaczego za rządów pis po nie weszła w
    koalicję" mogę lepiej dobrać kontekst.

  • 7. Data: 2009-05-22 07:14:50
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jan Werbiński"

    > PS Znając jego zdanie na temat "dlaczego za rządów pis po nie weszła w
    > koalicję" mogę lepiej dobrać kontekst.

    No to graj pod wchodzenie po do pis i pis do po, koalicje w głosowaniach lsd
    z pis i lsd z po oraz to, czy łyżwa wyjdzie czy nie, giertych wróci czy nie
    i czy upr cała raeszta koalicji popislsd ma zamiar wpuścic na salony, czy
    tez może nie ma.
    Qwa mać co za tragedia.

    Życzę sukcesów, ale piszesz że je masz, to może Ty mi winszuj.

  • 8. Data: 2009-05-22 07:50:37
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jan Werbiński"

    > Ty nie wiem. Palm nagania, jak by się czegoś bał.

    Dodam tylko, że wciskasz się wszedzie bez sensu jak befsztyk tatarski u
    Jasia Fasoli (w pewnym skeczu, jednym z the best).
    A to jest sygnał alarmowy.

    PS

    jakby

  • 9. Data: 2009-05-22 08:09:53
    Temat: Errata CORMAY
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Te niebieskie kreski to poziomy, na których szła najwieksza walka.

    pomarańczowe, sorki

    niebieskie to kanał

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-05-22 09:23:51
    Temat: Re: Errata CORMAY
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    >
    > pomarańczowe, sorki
    >
    > niebieskie to kanał

    ale pomarańczowe wzięły się z niebieskich (niebieski wolumen z lewej) :)

    pzdr
    Zyga