  • 1. Data: 2009-05-21 19:40:22
    Temat: Pytanie do XXL-a (Sławka).
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Drogi XXL-u (Sławku). Czy ty też jesteś naganiaczem od Diety optymalnej ?.

    http://www.lido.optymalni.org/
    ". ..leczymy bez rodków farmakologicznych wiele chorób:

    otyło ć
    chorobę wrzodową żołądka i dwunastnicy
    choroby trzustki i wątroby
    choroby serca jak: miażdżyca, choroby wieńcowe
    choroby naczyń kończyn dolnych
    choroby reumatyczne
    cukrzycę i jej powikłania
    nietrzymanie moczu u kobiet
    astma
    migrena
    alergie
    zakłócenia potencji
    zakłócenia w przemianie materii
    regulacja przemiany tkanki tłuszczowej
    stres
    gojenie ran
    zwyrodniena i zmiany w układzie kostnym
    RZS (reumatoidalne zapalenie stawów)
    kłopoty z ci nieniem
    zakłócenia snu
    kontuzje sportowe
    stwardnienie rozsiane
    ogólna regeneracja
    i wiele innych.."

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-05-22 07:22:44
    Temat: Re: Pytanie do XXL-a (Sławka).
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    Drogi XXL-u (Sławku). Czy ty też jesteś naganiaczem od Diety optymalnej?

    Posłużę się retoryką J.K.Mikke: wielce czcigodny Endriu (jak dostojnie to brzmi)
    Czy nie pomyliły Ci się grupy dyskusyjne?
    Nie jestem naganiaczem od Diety Optymalnej ani jej nie stosuję.

  • 3. Data: 2009-05-22 07:28:05
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > brzmi)
    > Czy nie pomyliły Ci się grupy dyskusyjne?
    > Nie jestem naganiaczem od Diety Optymalnej ani jej nie stosuję.

    No to teraz z kolei pytanie do kolegi Jeffa.

    Dlaczego kolego twierdzisz że Sławek (XXL) o promuje dietę optymalną?.
    Masz na to jakies dowody ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 4. Data: 2009-05-22 07:29:04
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    Drogi XXL-u (Sławku). Czy ty też jesteś naganiaczem od Diety optymalnej?

    Żeby połączyć to jakoś z bliską Twemu sercu tematyką UPR informuję Cię, że
    Dietę Optymalną od wielu lat wraz całą rodziną stosuje poznański działacz i
    publicysta UPR Mariusz Waszak z Poznania.
    Z tego co pisał schudł w tym czasie ponad 30 kg i pozbył się m.in. nadciśnienia.

  • 5. Data: 2009-05-22 08:08:54
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > No to teraz z kolei pytanie do kolegi Jeffa.
    >
    > Dlaczego kolego twierdzisz że Sławek (XXL) o promuje dietę optymalną?.
    > Masz na to jakies dowody ?.

    A czym skończy się promowanie PO? Dietą właśnie. Słuchaj Prezydenta, właśnie
    też tak mówi w sejmie.

    kc

  • 6. Data: 2009-05-22 08:31:35
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " kc"

    > A czym skończy się promowanie PO? Dietą właśnie. Słuchaj Prezydenta,
    > właśnie
    > też tak mówi w sejmie.

    Napisz co powie o WIG20 bo go nie moge słuchać osobiście.

  • 7. Data: 2009-05-22 08:38:12
    Od: " kc" <k...@W...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Napisz co powie o WIG20 bo go nie moge słuchać osobiście.

    Nie jest oratorem, ale ja nie mogę słuchać okrągłych ale bez treści zdań
    premiera, czy poprzedniego prezydenta.
    Nie sądzę, aby na forum sejmu prognozował indeksy giełdowe.

    kc

  • 8. Data: 2009-05-22 08:42:31
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    kc pisze:

    > Nie jest oratorem, ale ja nie mogę słuchać okrągłych ale bez treści zdań
    > premiera, czy poprzedniego prezydenta.
    > Nie sądzę, aby na forum sejmu prognozował indeksy giełdowe.
    >
    > kc

    Raz się przejęzyczył i , jak sądzę, to będzie głównym tematem wałkowanym
    przez ćwierćinteligentów we wszystkich "wiodących" mediach ku uciesze
    gawiedzi.

  • 9. Data: 2009-05-22 08:51:01
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Raz się przejęzyczył i ...

    Przejęzyczył czy przemlaszczył?

    --
    marfi

  • 10. Data: 2009-05-22 08:54:25
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    >>

    > Raz się przejęzyczył i , jak sądzę, to będzie głównym tematem wałkowanym
    > przez ćwierćinteligentów we wszystkich "wiodących" mediach ku uciesze

    Nie zrozumiałeś pytania