  • 1. Data: 2009-05-22 09:51:36
    Temat: Nowa doktryna liberalów
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Właśnie Tusk powiedział, że nie jest możliwe jednoczesne obniżanie
    stawek podatkowych i zwiększanie wydatków. Tak, jak bym słyszał kogoś z
    SLD.

    Spotkał się z burzliwymi oklaskami swojej liberalnej partii, zrzeszonej
    zresztą w Europejskiej Partii Ludowej.

    Była to odpowiedz na propozycję Prezydenta Kaczyńskiego, by obniżyć
    stawkę VAT o kilka punktów procentowych, po to by zwiększyć konsumpcję i
    w efekcie zwiększyć również sumaryczne wpływy podatkowe.

  • 2. Data: 2009-05-22 09:56:16
    Temat: Re: Nowa doktryna liberalów
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    I jak po tym jutro pójdzie FW?

  • 3. Data: 2009-05-22 09:58:50
    Od: "Madafaka" <...@...pl>

    >I jak po tym jutro pójdzie FW?

    Tego jednego jestem pewny na 100%. Zostanie na tym samym poziomie.

  • 4. Data: 2009-05-22 10:05:47
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Madafaka" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Tego jednego jestem pewny na 100%. Zostanie na tym samym poziomie.

    Z 16:20 do 16:30.
    Tak.
    :)

  • 5. Data: 2009-05-22 10:06:01
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > I jak po tym jutro pójdzie FW?

    Porównaj dzisiaj FDX.F, ES.F z FW20, może już dziś idzie? To, o czym mówi
    się w sejmie, wydaje się, naprawdę nie jest bez wpływu na notowania.

    kc

  • 6. Data: 2009-05-22 10:08:27
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Porównaj dzisiaj FDX.F, ES.F z FW20, może już dziś idzie? To, o czym mówi
    > się w sejmie, wydaje się, naprawdę nie jest bez wpływu na notowania.
    >
    > kc

    FDX.F, ES,.F i to co sie u nas mówi w Sejmie?
    Dzieki za info.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-05-22 10:13:09
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > FDX.F, ES,.F i to co sie u nas mówi w Sejmie?
    > Dzieki za info.

    Nie porównałeś, a ja mówię o normalnej zwykle korelacji, której dzisiaj brak.

    kc

  • 8. Data: 2009-05-22 11:19:51
    Temat: [OT]Re: Nowa doktryna liberalów
    Od: k...@o...pl

    On 22 Maj, 11:51, Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> wrote:
    > Właśnie Tusk powiedział, że nie jest możliwe jednoczesne obniżanie
    > stawek podatkowych i zwiększanie wydatków. Tak, jak bym słyszał kogoś z
    > SLD.
    Oo! to tak samo jak PKP: Podwyższymy ceny biletów to zwiększą się
    przychody.
    Nie możemy obniżyć cen (do poziomu choć zbliżonego do konkurencji) bo
    przychody spadną i będziemy mieć jeszcze większa stratę.
    Szkoda, że chce zostać prezydentem, były takim dobrym dyrektorem PKP.

  • 9. Data: 2009-05-22 11:20:36
    Temat: Re: [OT]Re: Nowa doktryna liberalów
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik <k...@o...pl>

    +20gr

  • 10. Data: 2009-05-22 12:41:30
    Od: "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l>

    Jerzy Olszewski napisał:

    > Tusk powiedział [...]
    > Spotkał się z burzliwymi oklaskami swojej liberalnej partii

    Nie kompromituj się używanie słów, których znaczenia nie znasz. Partia Tuska
    nie jest partią liberalną i nawet jak PiS powtórzy to kłamastwo jeszcze
    milion razy się nią od tego gadania nie stanie.