  • Data: 2002-01-16 23:25:49
    Temat: Taniej karta niz za gotowke - da sie!
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc grupowicze.

    Wiele razy sie mowilo o tym jak sprzedawcy czesto nie chca, zniechecaja, czy
    wogole sztucznie chca zawyzac oplaty czy dolne limity w przypadku platnosci
    kartami. A tu mnie dzis milo zaskoczyli. Na stacji Neste 24 przy M1 w Zabrzu
    kupowalem Pb95 za 2,82PLN/1l, ale w przypadku platnosci karta byl jeszcze
    upust 1grosz na litrze. W ten sposob zatankowalem mojego smoka najatnszym
    paliwem na slasku :-))))

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia