  • Data: 2002-01-20 13:44:50
    Temat: Re: Taniej karta niz za gotowke - da sie!
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Jan 2002 00:25:49 +0100, "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Wiele razy sie mowilo o tym jak sprzedawcy czesto nie chca, zniechecaja, czy
    >wogole sztucznie chca zawyzac oplaty czy dolne limity w przypadku platnosci
    >kartami. A tu mnie dzis milo zaskoczyli. Na stacji Neste 24 przy M1 w Zabrzu
    >kupowalem Pb95 za 2,82PLN/1l, ale w przypadku platnosci karta byl jeszcze
    >upust 1grosz na litrze. W ten sposob zatankowalem mojego smoka najatnszym
    >paliwem na slasku :-))))

    Coz, w wypadku transakcji w automatach i to potwierdzanych PINem to
    nie ma sie co dziwic.
    Brak kryzyka fałszywki, praktycznie brak ryzyka reklamacji ze strony
    klienta (PIN), mniejsze koszty (rzadzie trzeba wysylac ludzi po
    gotowke).

    Ale ciekawe czy kiedys nadejda czasy kiedy rabaty za karte beda w
    normlamych sklepach z "ludzka" obsluga.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl