  • 1. Data: 2002-02-20 08:59:42
    Temat: Taki blad na stronach KB24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.kbsa.pl/klienci_indywidualni/produkty_usl
    ugi/EKSTRAKONTO/EKSTRAKO
    NTO_STUDENT/ekstrakonto_student

    "możliwość kozystania z system bankowości internetowej KB24."

    Spokojnie :) dobrze, ze nie "kożystania", ale... Ale "kozystania" tez nie
    powinno umknac korektorom.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-20 09:09:50
    Temat: Re: Taki blad na stronach KB24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Nie wiem tez dlaczego ale dziala mi tak wolno ta strona.....
    O jejku :(

    wie ktos moze ile bedzie kosztowal KB24???

    Ach wlasnie - kiedys byla dyskusja, ze win-1250 jest OK kodowaniem - wiec
    zajrzyjcie tutaj - nie ma polskich znakow tylko same znaki zapytania :)

    http://www.kbsa.pl/klienci_indywidualni/produkty_usl
    ugi/EKSTRAKONTO/rachunki
    _bankowe

  • 3. Data: 2002-02-20 09:38:54
    Temat: Ale Infolinie maja fajna
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    I jeszcze jeden numer 0801369369 - bezposrednio z konsultantami
    odpowiedzialnymi za Internet.

    --

    ------