  • 1. Data: 2002-02-20 08:29:10
    Temat: KB milion kont - inf. prasowa
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wczoraj Kredyt Bank zaoferował swoim klientom dostęp do konta bankowego za
    pomocą Internetu oraz przez Centrum Telefoniczne.
    Na przystosowanie systemu, inwestycje oraz obsługę bank wydał około 50 mln
    zł.

    Kredyt Bank dość optymistycznie szacuje, że z nowej usługi będzie korzystać
    około 20% klientów. Plany na 2004 rok zakładają, że posaiadaczami
    Ekstrakonta będzie około 1 mln osób.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-20 18:23:08
    Temat: Re: KB milion kont - inf. prasowa
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

    > Wczoraj Kredyt Bank zaoferował swoim klientom dostęp do konta bankowego za
    > pomocą Internetu oraz przez Centrum Telefoniczne.

    hmm wczoraj? a ja od tygodnia juz korzystam z tego bialo czerwonego serwisu.

    pzdr
    DC