  • Data: 2018-07-30 13:45:33
    Temat: TMUB i wycofanie przelewu wewnętrznego
    Od: jakson <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wykonałem omyłkowo przelew wewnętrzny z konta oszczędnościowego PLN na konto w EUR.
    Chcę wycofać ten przelew i tu pytanie czy komuś udała się taka reklamacja?

    Miałem przelać z oszczędnościowego PLN na zwykłe PLN (jak zawsze to robię) - niestety
    pośpieszyłem się a ichnia aplikacja androidowa po zmianie konta źródłowego z PLN na
    oszczędnościowe PLN ustawiła konto docelowe na EUR (przypadek? :).
    Pan na infolinii powiedział, że się nie da i że mogę jedynie wysłać reklamację na
    rozpatrzenie której mają 30 dni. Reklamację wysłałem, ale nie mogę aż tyle czekać :/