eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTMUB i wycofanie przelewu wewnętrznego › TMUB i wycofanie przelewu wewnętrznego
  • X-Received: by 2002:aca:f495:: with SMTP id s143-v6mr342437oih.7.1532951133720; Mon,
    30 Jul 2018 04:45:33 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:f495:: with SMTP id s143-v6mr342437oih.7.1532951133720; Mon,
    30 Jul 2018 04:45:33 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!d7-v6no4555720itj.0!news-out.google
    .com!l67-v6ni3562itl.0!nntp.google.com!d7-v6no4555719itj.0!postnews.google.com!
    glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 30 Jul 2018 04:45:33 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=153.19.152.251;
    posting-account=Qs1blAoAAAB3-gSCFnxJLUm-fnajATmx
    NNTP-Posting-Host: 153.19.152.251
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <e...@g...com>
    Subject: TMUB i wycofanie przelewu wewnętrznego
    From: jakson <j...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 30 Jul 2018 11:45:33 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 1972
    X-Received-Body-CRC: 2958504763
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:637387
    [ ukryj nagłówki ]

    Wykonałem omyłkowo przelew wewnętrzny z konta oszczędnościowego PLN na konto w EUR.
    Chcę wycofać ten przelew i tu pytanie czy komuś udała się taka reklamacja?

    Miałem przelać z oszczędnościowego PLN na zwykłe PLN (jak zawsze to robię) - niestety
    pośpieszyłem się a ichnia aplikacja androidowa po zmianie konta źródłowego z PLN na
    oszczędnościowe PLN ustawiła konto docelowe na EUR (przypadek? :).
    Pan na infolinii powiedział, że się nie da i że mogę jedynie wysłać reklamację na
    rozpatrzenie której mają 30 dni. Reklamację wysłałem, ale nie mogę aż tyle czekać :/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1