  • 1. Data: 2002-03-16 15:28:41
    Temat: KRADZIEZ KARTY - ZASTRZEŻENIA KART W PEKAO SA
    Od: <m...@p...com.pl>

    Mam dosc powazny problem. Skradziono mi karte Mastercard i do chwili jej
    zastrzezenia sprawcy wykonali operacje bezgotowkowe na ponad 10 000 PLN.
    Niestety zorientowalem sie dopiero nastepnego dnia rano (karta zostala
    skradziona wieczorem poprzedniego dnia). Konto mam w Pekao SA i bank ponosi
    odpowiedzialnosc na 1 godz. przed zgloszeniem utraty karty. Takze jestem do tylu
    10 000 PLN. Zlozylem prosbe o reklamacje na podstawie weryfikacji wzorw podpisow
    - reklamacje do Centrum Kart i Czekow Banku Pekao SA. Maja chyba ok. 3 miesiecy
    na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie jednak Bank robi na moim koncie debet
    od ktorego leca odsetki i domaga sie splaty zadluzenia. Nie wiem co dalej robic.
    Jak zaczne wszystko splacac to tak jak bym sie z tym pogodzil. Moze ktos mial
    podobny problem lub slyszal jak sie takie sprawy rozwiazuje. Wiem ze powolano
    arbitra bankowego ale do niego mozna sie zglosic dopiero jak ma sie odpowiedz
    odmowna z Centrum kart i Czekow. Caly problem polega na tym ze owszem Centrum
    Kart i Czekow moze uznac ze to nie ja robilem zakupy na karte ale i tak nie uzna
    reklamacji bo zglosilem ja za pozno. HELP!!!

  • 2. Data: 2002-03-17 12:19:32
    Temat: Re: KRADZIEZ KARTY - ZASTRZEŻENIA KART W PEKAO SA
    Od: "poool" <p...@g...pl>

    Arbiter tez nie pomoze bo rozpartuje sprawy do 8000 zl.!

    --
    p...@g...pl web: www.zx.serwery.pl -stronka o Cyfrze+

  • 3. Data: 2002-03-17 16:49:09
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Arbiter tez nie pomoze bo rozpartuje sprawy do 8000 zl.!

    Czyli dwa tysiące stracone ;-))
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-03-18 08:58:53
    Od: "Rafal" <r...@h...com>

    Współczuję Ci i szczerze mówiąc to nie bardzo wiem jak Ci pomóc.
    Ale nauka z tego jest na przyszłość: NIE WYRABIAJ kart wypukłych, które
    mają bezpośredni związek z normalnym kontem (a najlepiej to i z bankiem w
    którym masz konto). Różnica jest taka że tutaj najpierw walnęli Ci debet, a
    potem wezmą się za reklamację. Jeśli natomiast karta nie jest połączona z
    kontem - dokąd nie zaplacisz bankowi, nie mają kasy i to raczej oni muszą
    się martwić jak Ciu udowodnić że zrobiłeś te transkcje, a nie Ty musisz się
    martwić jak udowodnić że ich nie zrobiłeś, a co gorsza - jeszcze nie masz
    kasy.