  • 1. Data: 2003-06-08 18:44:12
    Temat: TAK DLA UE :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Hy, hy - nie moglem sobie tego odmowic :)

    Brawo do Polski!

    I zeby nie bylo - juz za 10,5 miesiaca moze obowiazywac u nas
    http://www.nvb.nl/files/EPC0224.pdf

    W Europie ma to dzialac juz od lipca tego roku!
    http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2667

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-06-08 18:57:07
    Temat: Re: TAK DLA UE :)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > Hy, hy - nie moglem sobie tego odmowic :)

    ;-)))

    > Brawo do Polski!

    Brawo !!!

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 3. Data: 2003-06-08 18:58:13
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Zajrzałem na grupe, zeby sprawdzic, kto pierwszy napisze :)
    Jakos sie nie zdziwilem :))))

    Oby nam się !!! :)

    pzdr
    Seb

  • 4. Data: 2003-06-08 19:08:28
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Za socjalizmu banki działały idealnie !!!

    No tak - idealnie dla siebie :))

    Seb

  • 5. Data: 2003-06-08 19:28:26
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Hy, hy - nie moglem sobie tego odmowic :)
    >
    > Brawo do Polski!

    Uff... :-)
    Ale ja też sobie nie odmówię - aby radość była pełna
    pan premier powinien w poczuciu "dobrze spełnionego
    obowiązku" udać się honorowo na spoczynek.
    Wariant minimum to przynajmniej podziękowanie panu Kołodce
    bo nie wiem ile mniejszych firm się u nas ostanie po wprowadzeniu
    jego najnowszych szalonych pomysłów w życie.

    Pix

  • 6. Data: 2003-06-08 20:04:20
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Wariant minimum to przynajmniej podziękowanie panu Kołodce
    > bo nie wiem ile mniejszych firm się u nas ostanie po wprowadzeniu
    > jego najnowszych szalonych pomysłów w życie.

    To nie są pomysły, to publiczna 'burza mózgów(u)"

    S.

  • 7. Data: 2003-06-08 20:08:22
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl>

  • 8. Data: 2003-06-08 20:54:39
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > To nie są pomysły, to publiczna 'burza mózgów(u)"

    Niestety w tym wypadku móżdżek jest tylko jeden i w dodatku chory :-(

    Pix

  • 9. Data: 2003-06-11 15:34:37
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Wariant minimum to przynajmniej podziękowanie panu Kołodce
    > bo nie wiem ile mniejszych firm się u nas ostanie po wprowadzeniu
    > jego najnowszych szalonych pomysłów w życie.

    No to widzę, że ktoś mój postulat potraktował
    z należytą powagą :-))
    Uff...

    Pix