  • 1. Data: 2003-06-08 11:18:34
    Temat: 10 zł
    Od: "PiotrWis" <p...@w...pl>

    Witam

    Ile ma 10 zł na szerokość i wysokość w mm.
    Piszę z zagranicy, dlatego nie mam dostępu do polskich banknotów.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-08 11:31:01
    Temat: Re: 10 zł
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "PiotrWis" <p...@w...pl> wrote in message
    > Witam
    >
    > Ile ma 10 zł na szerokość i wysokość w mm.
    > Piszę z zagranicy, dlatego nie mam dostępu do polskich banknotów.

    Do Internetu tez nie masz? ;)
    http://www.nbp.pl/banknoty/banknoty.html

    Maciej

  • 3. Data: 2003-06-08 11:33:52
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > Witam
    >
    > Ile ma 10 zł na szerokość i wysokość w mm.
    > Piszę z zagranicy, dlatego nie mam dostępu do polskich banknotów.

    PS. Coraz blizej ta zagranica ;)

  • 4. Data: 2003-06-08 11:39:56
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > PS. Coraz blizej ta zagranica ;)

    Do UE wchodzimy, więc granice się zacierają ;]

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2003-06-08 16:03:11
    Od: "eha" <e...@o...pl>

    U Was za za granicą (w Wałbrzychu zdaje się ) dużo ludzi nie ma dostępu do
    polskich banknotów - pokazują to czasem w telewizji.
    Ale to jeszcze nie powód , żeby w przypływie desperacji , brać się za
    produkcję fałszywych banknotów.
    Zastanów się jeszcze.......

    pozdr.

    eha

  • 6. Data: 2003-06-08 16:35:49
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "eha" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > U Was za za granicą (w Wałbrzychu zdaje się )

    Haha. Naiwnosc ludzka nie zna granic :) Ciekawe czemu ludzie wymyslaja takie
    historie ?! Moze myslal, ze padniemy na kolana, bo z zagranicy pisze :) Nie
    te czasy kolego!

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.prv.pl

  • 7. Data: 2003-06-08 17:09:35
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Haha. Naiwnosc ludzka nie zna granic :) Ciekawe czemu ludzie wymyslaja
    takie
    > historie ?! (..)

    IMO wielu ludzi nie zna się na rzeczy i wierzy w anonimowość
    internetu, o której często i gęsto mozna poczytać np. w popularnej
    prasie ;-)

    Pix