  • 1. Data: 2003-06-07 20:55:01
    Temat: Re: Gdzie najlepiej lokatę?
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    a...@p...onet.pl wrote:
    > W mojej miejscowości są następujące banki:

    W Lukasie - pod warunkiem, ze wygrasz renowke ;-)

    pozdrawiam

    romekk

  • 2. Data: 2003-06-07 21:06:10
    Temat: Gdzie najlepiej lokatę?
    Od: a...@p...onet.pl

    W mojej miejscowości są następujące banki:

    Bank PKO S.A.
    Bank Gospodarki Żywnościowej
    Bank Spółdzielczy
    Bank Śląski
    Invest Bank
    Kredyt Bank PBI S
    PKO BP
    Prosper Bank
    Lukas

    W którym najkorzystniej będzie założyć lokatę (kilkanaście-kilkadziesiąt
    tysięcy zł). Interesuje mnie sama lokata bez żadnych dodatków (typu karta,
    zlecenia stałe bez opłat), chodzi oczywiście o najwyższe oprocentowanie i
    niskie koszty (jeśli jakieś będą).

  • 3. Data: 2003-06-07 21:23:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    www.bankier.pl i w narzedziach wyszukiwarka lokat

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2003-06-09 09:25:18
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 7 Jun 2003 23:06:10 +0200, a...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >tysięcy zł). Interesuje mnie sama lokata bez żadnych dodatków (typu karta,

    kurczę, a może weź telefon do ręki, sam się dowiedz i powiedz nam:-)
    3,18 zł nie majątek :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

    Co to znaczy: "niemożliwa anulacja zleceń stałych należności". MBank nie wie...