  • 1. Data: 2002-09-08 13:04:24
    Temat: T39 i mbank
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    Wlasnie dzwonilem do mbanku zeby mi podali ustawienia dla WAP i WAPgprs dla
    tego modelu telefonu i mlinek powiedzial ze tym telefonem nie da sie
    polaczyc z czescia transakcyjna mbanku, poniewaz nie radzi on sonbie z
    certyfikatami

    czy to prawda? czy ktos ma ten telefon i laczy sie z czescia teansakcyjna
    mbanku? jesli tak to prosze o kontakt lub instrukcje konfiguracji

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2002-09-09 07:15:41
    Temat: Re: T39 i mbank
    Od: "Pletwal" <p...@i...pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czy to prawda? czy ktos ma ten telefon i laczy sie z czescia teansakcyjna
    > mbanku? jesli tak to prosze o kontakt lub instrukcje konfiguracji

    nie prawda.
    jestem posiadaczem T39 i lacze sie za jego pomoca zarowno z mBank'iem jak i
    z MultiBank'iem - przez WAP i WAP over GPRS, działa bez problemów :-)
    wykasuj certyfikaty ktore masz aktualnie w telefonie i sprobuj ponownie.
    jesli to nie pomoze, daj znac, postaram sie znalezc dokladna konfiguracje i
    umiescic na grupie.

    > pzdr
    >
    > matjaw

    pozdrawiam

    Tomek

  • 3. Data: 2002-09-09 13:48:01
    Od: "Pedro" <p...@N...gazeta.pl>

    Pletwal <p...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > jesli to nie pomoze, daj znac, postaram sie znalezc dokladna konfiguracje i

    Także mam T39 i nie mogę sie łączyc z mBankiem nawet po wykasowaniu
    certyfikatów. Tomku, jeśli możesz podaj prawidłową konfigurację WAP`u

    Pozdrawiam
    Pedro

  • 4. Data: 2002-09-10 06:03:20
    Od: "Pletwal" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Pedro" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Także mam T39 i nie mogę sie łączyc z mBankiem nawet po wykasowaniu
    > certyfikatów. Tomku, jeśli możesz podaj prawidłową konfigurację WAP`u

    bardzo prosze - ustawienia telefonu dzialajacego w sieci Idea:

    Konta danych
    Idea WWW GPRS
    APN: www.idea.pl
    ID użytkownika: ppp
    Hasło: ppp
    Żądanie hasła: Wyłączone
    Zezwalaj na połączenie: Automatycznie
    Adres IP: .... (ma zostać pusty!)
    Adres DNS: .... (również pusty!)
    Ustawienia Zaawansowane
    Uwierzytelnianie: Normalne
    Kompresja danych: Wyłączone
    Kompresja nagłówka: Włączone
    Jakość usługi:
    Pierwszeństwo: Z abonamentu
    Opóźnienie: Optymalne
    Niezawodność: Klasa 5
    Szybkość szczytowa: Klasa 5
    Szybkość średnia: Optymalna

    Ustawienia WAP
    mBank
    strona główna: http://wap.mbank.com.pl
    Bramka
    Ustawienia IP
    Łącz używając: Idea WWW GPRS
    Adres IP: 193.41.230.94
    ID użytkownika: (zostawić puste!)
    Hasło: (tu też puste!)
    Tryb danych: Kontrolowany
    Zabezpieczenia: Włączone
    Pokaż obrazy: Włączone
    Limit pobierania: 15 s

    Z menu-6-8-1-2-1 pokasuj certyfikaty, wtedy BĘDZIE chodzić.

    > Pozdrawiam
    > Pedro

    rowniez pozdrawiam,

    Tomek