  • 1. Data: 2002-09-08 12:16:19
    Temat: Re: VC -podpis czy PIN?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Jamesi" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:alff0b$3pt$1@news.lublin.pl...
    > Witam
    > Mam pytanko do grupowiczów- mam nową kredytówkę VC ale podpisałem sie
    troche
    > koślawo - czy przy zakupach moge poprosić, żeby potwierdzić transakcje
    > PIN'em a nie podpisem?

    Bedziesz skladal autografy, PIN ew na stacjach samoobslugowych Neste

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-09-08 12:20:13
    Temat: VC -podpis czy PIN?
    Od: "Jamesi" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanko do grupowiczów- mam nową kredytówkę VC ale podpisałem sie troche
    koślawo - czy przy zakupach moge poprosić, żeby potwierdzić transakcje
    PIN'em a nie podpisem?
    Dzieki za info!
    Jamesi

  • 3. Data: 2002-09-08 15:43:30
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Jamesi <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Mam pytanko do grupowiczów- mam nową kredytówkę VC ale podpisałem sie troche
    > koślawo - czy przy zakupach moge poprosić, żeby potwierdzić transakcje
    > PIN'em a nie podpisem?

    Nie.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2002-09-09 07:30:19
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Sun, 8 Sep 2002 14:20:13 +0200, "Jamesi" <j...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Mam pytanko do grupowiczów- mam nową kredytówkę VC ale podpisałem sie troche
    > koślawo - czy przy zakupach moge poprosić, żeby potwierdzić transakcje
    > PIN'em a nie podpisem?
    To zależy od karty - niektóre karty w terminalach z pinpadami wymuszają
    podanie PINu i wtedy _musisz_ go podać, inne karty nie wymagają PINu i
    wtedy _musisz_ się podpisać.

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 5. Data: 2002-09-09 08:08:09
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Jamesi" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    troche
    > koślawo - czy przy zakupach moge poprosić, żeby potwierdzić transakcje

    Sprawdź czy możesz otrzymać duplikat karty za darmo i jeśli tak to wystąp o
    duplikat i podpisz się jeszcze raz - tylko ostrożnie! ;-)

    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-09-17 19:33:13
    Od: "A.S." <s...@k...pl>

    > Nie.

    Dlaczego nie? Sam nawet płacąc w tym samym sklepie i tą samą kartą czasem
    podpisuje świstek, a czasem potwierdzam PIN-em!