  • 1. Data: 2002-09-08 14:05:08
    Temat: GPRS w Plusie i placzenie z mbankiem
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    Po kilku godzinach 'walki' z obsluga telefoniczna mbanku i plusa doszedlem
    do:

    1) nie ma mozliwosci polaczenia sie z mbankiem przez gprs w sieci plus,
    poniewaz plus ma gprs NIE szyfrowany a tylko za pomoca szyfrowanego mozna
    sie polaczyc z mbankiem

    2) jest mozliwosc polaczenia sie przez telefon w plusie z mbankiem (poprzez
    polaczenie z mbankiem rozumiem polaczenie sie z jego czescia transakcyjna)
    tylko przez WAP

    czy ktos moglby potwierdzic/zaprzeczyc

    pzdr

    matjaw

  • 2. Data: 2002-09-08 15:19:30
    Temat: Re: GPRS w Plusie i placzenie z mbankiem
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > 1) nie ma mozliwosci polaczenia sie z mbankiem przez gprs w sieci
    > plus, poniewaz plus ma gprs NIE szyfrowany a tylko za pomoca
    > szyfrowanego mozna sie polaczyc z mbankiem

    nieprawda.
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/konfiguracja3.htm

    > 2) jest mozliwosc polaczenia sie przez telefon w plusie z mbankiem
    > (poprzez polaczenie z mbankiem rozumiem polaczenie sie z jego czescia
    > transakcyjna) tylko przez WAP

    zostaja jeszcze: voice i sms-y
    :-)

    M.

  • 3. Data: 2002-09-08 15:36:05
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > nieprawda.
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/konfiguracja3.htm

    a masz telefon w plusie i laczysz sie z mbankiem WAPem via gprs???

    bo ja przy probie polaczenia otrzymuje komunikat: Polaczyles sie w trybie
    nieszyfrowanym - nia masz dostepu do czesci trasancyjnej serwisu

    > zostaja jeszcze: voice i sms-y

    chodzilo mi o polaczenie bez gadania
    w jaki sposob laczy sie z mbankiem poprzez smsy?

    pzdr

    matjaw

  • 4. Data: 2002-09-08 15:42:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "matjaw" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a masz telefon w plusie i laczysz sie z mbankiem WAPem via gprs???
    >
    > bo ja przy probie polaczenia otrzymuje komunikat: Polaczyles sie w trybie
    > nieszyfrowanym - nia masz dostepu do czesci trasancyjnej serwisu

    Nie ma roznicy czy jest to Era, Plus czy Idea. Internet wszedzie dziala tak
    samo. Trzeba tylko skonfigurowac odpowiednio telefon. A ze nie kazdy daje
    sobie z tym rade to nie znaczy, ze nie ma takiej mozliwosci....

    Maciej

  • 5. Data: 2002-09-08 15:45:39
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > a masz telefon w plusie i laczysz sie z mbankiem WAPem via gprs???

    2 x TAK :-) Chociaz - uczciwie mowiac - rzadko

    > bo ja przy probie polaczenia otrzymuje komunikat: Polaczyles sie w
    > trybie nieszyfrowanym - nia masz dostepu do czesci trasancyjnej
    > serwisu

    to znaczy - tylko i wylacznie - ze nie przeczytales (lub nie zastosowales)
    informacji podanych w powyzszym linku.

    > w jaki sposob laczy sie z mbankiem poprzez smsy?

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/sms.html

    M.

  • 6. Data: 2002-09-08 16:37:48
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

> [...]
    > samo. Trzeba tylko skonfigurowac odpowiednio telefon. A ze nie kazdy daje
    > sobie z tym rade to nie znaczy, ze nie ma takiej mozliwosci....

    moze jednak jest skoro na mlini mowia ze polaczenie mozliwe jest tylko
    poprzez polaczenie szyfrowane a na infolinii plusa ze polaczenia szyfrowane
    nie sa obslugiwane przez plusa

    pzdr

    matjaw

    PS Jesli znasz kogos kto daje sobie rade z konfiguracja polaczenia to prosze
    o namiary bo w mbanku rozmawialem z 5 operatorami i zaden nie dal sobie rady
    a w plusie z 3ma (oczywiscie chodzi tylko o polaczenie z transakcyjna
    czescia mbanku - strony WAPowe chodza bez problemu)

  • 7. Data: 2002-09-08 16:40:01
    Od: "matjaw" <m...@w...pl>

    > 2 x TAK :-) Chociaz - uczciwie mowiac - rzadko
    to super - jak mi powiesz jeszcze jakim telefonem to bede wniebowziety

    > to znaczy - tylko i wylacznie - ze nie przeczytales (lub nie zastosowales)
    > informacji podanych w powyzszym linku.

    nie podales zadnego linku powyzej

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/sms.html

    mi chodzi o mozliwosc robienia przelewow

    pzdr

    matjaw

  • 8. Data: 2002-09-08 16:50:50
    Od: "digital.pl" <b...@d...pl>

    Zwrociles uwage na zakladke WAP na stronie mBanku? Jeste tam gwiazdka
    informujaca ze do czesci transakcyjnej masz dostep jedynie po dial up...
    Moze to powod Twoich klopotow?

    Pozdrawiam,
    Piotr

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/wap.html

  • 9. Data: 2002-09-08 17:18:58
    Od: "Libido" <l...@m...pl>

    Użytkownik "digital.pl" <b...@d...pl> napisał w wiadomości news:
    > Zwrociles uwage na zakladke WAP na stronie mBanku? Jeste tam gwiazdka
    > informujaca ze do czesci transakcyjnej masz dostep jedynie po dial up...

    Nie zrozumiales - za granica tylko dial up.
    Pozdrawiam
    LIBIDO

  • 10. Data: 2002-09-08 17:21:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Zwrociles uwage na zakladke WAP na stronie mBanku? Jeste tam gwiazdka
    > informujaca ze do czesci transakcyjnej masz dostep jedynie po dial up...
    > Moze to powod Twoich klopotow?

    dostęp do rachunku: gdziekolwiek jesteś, 24h na dobę możliwość dokonania
    przelewu np. ze środka jeziora lub
    za granicą*
    ^^^^^^^

    Korzystam z WAPoverGPRS do dokonywania transakcji w mBanku jak i MultiBanku
    od kilku m-cy.

    Maciej