  • 1. Data: 2016-07-16 17:25:09
    Temat: Szybkie pytanko o mBank - eKONTO Plus
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Hej, czy dla eKONTA Plus mBanku, by uniknąć opłaty za utrzymanie
    rachunku można lać te minimalne 1000 zł z dowolnego innego rachunku,
    nawet swojego w innym banku? Czy musi to być koniecznie
    wynagrodzenie/emerytura/renta/zasiłek etc.?

    I czy po konwersji rachunku ze zwykłego (starego konta Standard, sprzed
    XX lat) przekonwertują także kartę płatniczą, by nie było opłat przy
    płaceniu nią za granicą?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2016-07-16 20:57:57
    Temat: Re: Szybkie pytanko o mBank - eKONTO Plus
    Od: zaqu <r...@g...com>

    Możesz przelewać z dowolnego rachunku nawet swojego z innego banku.
    Powinna zostać stara karta płatnicza, mi zmienili konto pozostawiając kartę.

  • 3. Data: 2016-07-17 13:05:55
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2016-07-16 20:57, zaqu pisze:
    > Możesz przelewać z dowolnego rachunku nawet swojego z innego banku.
    > Powinna zostać stara karta płatnicza, mi zmienili konto pozostawiając kartę.

    Że stara to OK, tylko czy nie trzeba będzie jej wymieniać (zostawiając
    ten sam numer, co do tej pory, jak przy rachunku), by miec kartę bez
    opłat za wypłatę kasy z ATM-ów za granicą.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/