  • 1. Data: 2016-07-17 20:50:25
    Temat: Karny ku..s dla Credit Agricole.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Dziś całą niedzielę brak dostępu do konta. Od soboty wieczór miało być
    do niedzieli do 14-tej. Co dwie godziny przedłużają termin uruchomienia,
    a teraz to już przegięli:

    "Informujemy, że w związku z dzisiejszą modernizacją systemów bankowych
    niedostępność serwisu internetowego CA24, serwisu mobilnego CA24,
    serwisu telefonicznego CA24 oraz automatycznego serwisu IVR potrwa do
    godziny 22. Jednocześnie przypominamy, że także dzisiaj od godz. 22
    rozpocznie się zaplanowana niedostępność, o której informowaliśmy w
    czwartek, czas niedostępności został wydłużony do godz. 9 (18 lipca).
    Serdecznie przepraszamy za niedogodności."

    Czyli nie piszą że cały czas brak dostępu, ale tylko do 22 a potem od
    22-giej.

    Czyli nie mam szans na przelew pierwszą sesją, a jutro się okaże czy w
    ogóle mam szansę.

  • 2. Data: 2016-08-01 20:42:22
    Temat: Re: Karny ku..s dla Credit Agricole.
    Od: azot <m...@o...pl>

    W dniu 2016-07-17 o 20:50, wiatrak pisze:
    > Dziś całą niedzielę brak dostępu do konta. Od soboty wieczór miało być
    > do niedzieli do 14-tej. Co dwie godziny przedłużają termin uruchomienia,
    > a teraz to już przegięli:

    Od dwóch tygodni jakieś problemy. Dziś dla odmiany od kilku godzin nie
    da się zrobić przelewu bo nie docierają smsy autoryzacyjne.
    Przepraszam! Własnie dotarł sms po 27 minutach. Dawno nieaktualny, już
    mnie wylogowało.

  • 3. Data: 2016-08-02 12:05:47
    Od: p...@g...com

    Dziś znów nie można zrobić przelewu.. nie dochodzą smsy,nie można autoryzować
    przelewu. To już nie jest normalne.

  • 4. Data: 2016-08-02 12:21:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Na takie coś należy być przygotowanym - zdefiniowane "przelewy zaufane" na swoje
    konta w innych bankach i ew. opóźnienie to tylko jedna sesja elixir - no chyba że
    padnie też komunikacja z KIR, to wtedy tylko do kasy...