  • 1. Data: 2005-02-25 15:08:17
    Temat: Szukam kredytu poradzcie
    Od: "ND" <n...@t...pl>

    Witam

    ktory bank udzieli mi kredytu 40.000 zl na 5 lat ?

    Umowa o prace na czas nieokreslony, pracuje od 6 miesiecy, 3000 zl netto dochod.
    Mam zyranta.

  • 2. Data: 2005-02-25 15:32:30
    Temat: Re: Szukam kredytu poradzcie
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik "ND" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > ktory bank udzieli mi kredytu 40.000 zl na 5 lat ?

    mam pomysł - popytaj w bankach.

    AI

  • 3. Data: 2005-02-25 16:59:30
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > ktory bank udzieli mi kredytu 40.000 zl na 5 lat ?
    >
    > Umowa o prace na czas nieokreslony, pracuje od 6 miesiecy, 3000 zl netto
    > dochod.
    > Mam zyranta.

    Jeżeli nie msz innych obciązeń kredytowych to w BPH na 4 lata - pożyczka
    gotówkowa
    Żyrant też musi mieć zdolność do spłaty kredytu

    Darek