  • 1. Data: 2005-02-25 10:26:44
    Temat: Przewalutowanie PKO CHF->PLN, czas ?
    Od: "Olek" <b...@a...pl>

    Jak długo trwa operacja przewalutowania w PKO kredytu hipotecznego z waluty
    obcej na złotówki (CHF->PLN)?

    Dzwoniłem do oddziału a tam, że najpierw musi być rozpatrzenie wniosku (mają
    na to 10 dni), no i że przewalutowanie może być tylko raz w miesiącu w dniu
    w którym spłacam kredyt. To przecież totalny przegięcie, bo kto wie jaki
    będzie kurs za miesiąc. Banki to taka mafia że ręce opadają.

    Pozdrawiam,
    Olek

  • 2. Data: 2005-02-25 12:15:32
    Temat: Re: Przewalutowanie PKO CHF->PLN, czas ?
    Od: "Jacek Maliszewski EFIX Polska" <j...@e...com>

    Użytkownik "Olek" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w którym spłacam kredyt. To przecież totalny przegięcie, bo kto wie jaki
    > będzie kurs za miesiąc. Banki to taka mafia że ręce opadają.

    Ale mozesz sobie zagwarantowac kurs po jakim Tobie przewalutuja kredyt juz
    dzis. Zapytaj o FORWARD walutowy. Musisz go kupic (dluga pozycja). a jak
    beda sie usmiechac z politowaniem (ze za mala kwota), to zrob transakcje an
    WGT SA. Tam juz od 10 tys CHF masz futures. Kupujesz futka i masz swiety
    spokoj.

    Malin