  • 1. Data: 2005-02-25 08:27:02
    Temat: funty szkockie - gdzie wymienić?
    Od: "Marcin" <n...@n...tpi.pl>

    Witam,

    Mam trochę funtów szkockich i chciałbym je wymienić na złotówki. Gdzie można
    to zrobić (np. w Warszawie)? W kantorach się pytałem - nie wymieniają, w
    bankach też nie.
    W Anglii chyba nie ma problemu z wymianą na funty angielskie, ale taka opcja
    nie wchodzi w grę...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2005-02-25 09:37:53
    Temat: Re: funty szkockie - gdzie wymienić?
    Od: "AK /Drake" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...tpi.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymieniają, w bankach też nie.
    > W Anglii chyba nie ma problemu z wymianą na funty angielskie, ale taka

    A dlaczego w bankach nie? Jesli na banknotach jest napisane "Sterling" to
    powinni bez łachy wymienić.

    --
    AK Drake
    Szczecin

  • 3. Data: 2005-02-25 17:56:09
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

> [...]
    > wymieniają, w bankach też nie.
    > W Anglii chyba nie ma problemu z wymianą na funty angielskie, ale taka

    pytałeś w NBP ?

  • 4. Data: 2005-02-28 09:38:52
    Od: "Marcin" <n...@n...tpi.pl>

    > pytałeś w NBP ?

    Zona dzwoniła, niestety w NBP nie wymieniają...

  • 5. Data: 2005-02-28 12:48:57
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    AFAIK w Polsce nie wymienisz, Polska nie uznaje takiej waluty :)

    Pozdrawiam
    Marek

  • 6. Data: 2005-02-28 23:04:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marek <m...@p...onet.pl> writes:

    > AFAIK w Polsce nie wymienisz, Polska nie uznaje takiej waluty :)

    Moze trzeba wyslac jakims listem wartosciowym do wystawcy (w sensie
    np. BoScotland, The BoS czy kto to tam wygenerowal). Powinni wystawic
    czek w szterlingach.

    A najprosciej to dac komus kto jedzie do GB. Jesli nie bedzie tego
    bardzo duzo to na pewno w "banku na rogu" wymienia.
    --
    Krzysztof Halasa