  • 11. Data: 2007-05-14 12:27:14
    Temat: Re: Szukam konta idealnego :)
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    On 11 May 2007 23:22:21 +0200, a...@p...fm wrote:

    >To PKO BP :) Proces decyzyjny trwałby dłużej niż spłata kredytu :)

    Nie prawda! Brałem kredyt i posiadam tylko konto techniczne, na które
    dokonuje wpłaty rat.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller

  • 12. Data: 2007-05-15 18:54:15
    Od: Ela <e...@m...pl>

    Konto w Banku PEKAO S.A.
    nazwa: Eurokonto Plus
    oplata miesieczna: 11,50
    przelewy przez internet 0,50
    zlecenia stałe 0 zl
    ubiezpieczenie nnw w przypadku smierci 10 000, w przypadku inwalidztwa
    20 000
    karta bankomatowa za darmo
    wyciagi do domu za darmo
    wyplata z bankomatow w bankach PEKAO s.a., euronety, i wszystkie
    bankomaty banku BPH.
    Kazdy klient dostaje karte wewnetrzna IKM
    po pierwszej wplacie 500 zl uruchamia sie overdraft w koncie na 300 zl
    wymog zasilania konta miesiecznie 500 zl
    oplaty karta bankomatowa w sklepach nie ma oplat

    a do tego wszystkiego pomoc w domu (czyli pomoc specjalisty jak np:
    hydraulik, elektryk szklarz, pomoc po hospitalizacji) , w podrozy autem
    (holowanie auta, auto zastepcze, nocleg) i za granica (ubezpeiczenei
    zdrowotne do 50 000, transport zwlok, powrot dzieci jesli opiekun jest
    hospitalizowany, odwiedziny rodziny jesli osoba jest takze
    hospitalizowana, ubezpeiczenie bagazu, okulary, kazja z wiezienia jako
    pozyczka zwrotna, pomoc prawna)
    a takze infolinia - pomoc prawna, pomoc remontowo0budowalna i osobisty
    asystent ( czyli np zamawianie kwiatow, pomoc w szukaniu biletow,
    noclegow itp)

    Jak ma sie juz konto to mozna starac sie o pozyczke, kredyt hipoteczny,
    zainwestowac srodki.
    a takze do tego konta mozna otworzyc konta dla dzieci ( od 13 roku zycia)

    a i za to ze jest dostep do pekao24 nie ma oplat

    to chyba juz wszystko:)
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2007-05-15 21:24:53
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Ela pisze:

> [...]
    > a takze infolinia - pomoc prawna, pomoc remontowo0budowalna i osobisty
    > asystent ( czyli np zamawianie kwiatow, pomoc w szukaniu biletow,

    Ciekawi mnie, czy ktoś kiedyś korzystał z usług tego
    szklarza-prawnika-hydraulika - czy po prostu jest bo jest ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 14. Data: 2007-05-16 06:08:36
    Od: Ela <e...@m...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):

    > Ciekawi mnie, czy ktoś kiedyś korzystał z usług tego
    > szklarza-prawnika-hydraulika - czy po prostu jest bo jest ;)

    w tym roku przed swietami wielkanocnymi wstaje rano a tu w pokoju na
    panelach kaluza na pol pokoju
    dzwonie do spoldzielni jako to mieszkanie spoldzielcze i zglaszam ze
    cieknie z kaloryfera oni na to ze kogos pozniej podesla - przychodzi pan
    i jedyne co mowi to ze zamknie wode w calym pionie a reszte po swietach
    sie zobaczy - tak dokladnie mi powiedzial
    wiec ja zadzwonilam wlasnie tam na ta pomoc i zglosilam awarie
    Pani przyjela zamowienie, po paru minutach zadzwonil pan i umowil sie na
    konkretna godzine. Przyjechal odkrecil kaloryfer zabral go do naprawy.
    Okazalo sie ze ten kaloryfer jest na tyle stary ze nie mozna go naprawic
    (choc wczesniejszy lokator obecnie juz naszego mieszkania zapewnial nas
    ze sa nowiutkie kaloryfery :/ ) Nastepnie pan wrocil z castoramy z nowym
    kaloryferem, po zamontowaniu sprawdzil czy dziala - i wszystko bylo ok
    Jedyne za co musielismy zaplacic to za kaloryfer. Za to ze jechal do
    sklepu ktory jest od nas 60 km dalej i za to ze byl u nas 2 razy - to
    nic nas nie kosztowalo.