  • 1. Data: 2007-05-11 13:56:22
    Temat: Ile idzie przelew?
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Ile idzie przelew z banku BPH(wplacany w banku) do PKO?
    Czekam juz ponad 4 godziny i nie ma.

  • 2. Data: 2007-05-11 14:00:59
    Temat: Re: Ile idzie przelew?
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ile idzie przelew z banku BPH(wplacany w banku) do PKO?
    > Czekam juz ponad 4 godziny i nie ma.

    To zależy o której godzinie wysłany.
    R.

  • 3. Data: 2007-05-11 14:04:56
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JarY" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ile idzie przelew z banku BPH(wplacany w banku) do PKO?
    > Czekam juz ponad 4 godziny i nie ma.
    Jak wplaciles po 11:20, to w pko kase bedziesz miec jutro po 8:00-9:00.
    Jesli wplacales przed 11:20 to teoretycznie powinna byc na koncie lub
    najpozniej po 17:00-18:00. (ale to tylko moje przypuszczenia)

    --
    ~yasiek

  • 4. Data: 2007-05-11 15:00:07
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    Jesli zależy Ci na szybkości to polecam VW bank.
    Mają NIemiecki system i przelewy są ONLINE (ang.)

    kolinka

  • 5. Data: 2007-05-11 15:08:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 May 2007 17:00:07 +0200,
    osoba podpisana: Samolnik <j...@y...com>
    napisała:

    > Jesli zależy Ci na szybkości to polecam VW bank.
    > Mają NIemiecki system i przelewy są ONLINE (ang.)
    >
    > kolinka

    Czy ktoś mógłby się pokusić o znależeinie cech wspólnych postów kolinypo
    których można by go/ją skutecznie odciąć od tej grupy ?

    Mnie ona osobiście ani grzeje ani ziębi ale jakiś nowicjusz może wziąć
    słowa tego czegoś za dobrą monetę.

    KJ

    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 6. Data: 2007-05-11 15:18:41
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    http://www.money.pl/banki/elixir/

  • 7. Data: 2007-05-11 15:21:01
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > Czy ktoś mógłby się pokusić o znależeinie cech wspólnych postów kolinypo
    > których można by go/ją skutecznie odciąć od tej grupy ?

    Moim zdaniem ono zawsze pisze o VW banku i Niemsieckim systemie

  • 8. Data: 2007-05-11 15:21:47
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

  • 9. Data: 2007-05-11 15:33:58
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    A potem pisze ono z neo za zmiennym IP. Tak nie przejdzie

  • 10. Data: 2007-05-11 17:39:41
    Od: "::Wirefree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Dlaczego ja czekam czasami 5 dni na zaksiegowanie w Niemcach?