  • 1. Data: 2007-05-11 07:18:36
    Temat: Telefony komorkowe a mBank
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    Witam

    Czy ktos z Was, szanowni grupowicze, posiada telefon Motorola V360
    i korzysta z konta w mBanku? Innymi slowy czy ten telefon zaloguje
    sie bezproblemowo do mbanku?
    A moze ktos dal rade z telefonym Nokia 6103? Bo ja sie nie moge zalogowac...
    W banku powiedziano mi ze jesli telefon ma WAP ver 2.0 to bez problemu
    powinien sie zalogowac... A N6103 ma WAP ver 2.0 i nie daje rady...

    Pozdro

  • 2. Data: 2007-05-11 07:31:03
    Temat: Re: Telefony komorkowe a mBank
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W banku powiedziano mi ze jesli telefon ma WAP ver 2.0 to bez problemu
    > powinien sie zalogowac... A N6103 ma WAP ver 2.0 i nie daje rady...

    tu nie chodzi o telefon ale o simlock. Masz zapewne telefon z simlockiem na
    Ere, Orange czy jakas zagraniczna siec, w mbanku chodza za to bez problemu
    telefony z simlockiem Plusa. Koszt zdjecia simlocka to ok. 20zl w dowolnym
    punkcie serwisowom, jesli telefon masz legalnie od operatora i minal okres
    umowy ma on obowiazek zdjecia Cio go za darmo.

  • 3. Data: 2007-05-11 07:41:29
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

> [...]
    > punkcie serwisowom, jesli telefon masz legalnie od operatora i minal okres
    > umowy ma on obowiazek zdjecia Cio go za darmo.

    N6103 jest w Plusie. Czyli jak zdejme simlocka problem zniknie?

  • 4. Data: 2007-05-11 07:49:46
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    > na
    >
    > N6103 jest w Plusie. Czyli jak zdejme simlocka problem zniknie?

    sorry jednak nie zlapalem o co Ci chodzi Tobie chodzi o WAP a nie o mbank
    mobile. Tu tylko musisz popracowac nad konfiguracja WAP zgodnie z tym co
    nakazuje Twoj operator

  • 5. Data: 2007-05-11 07:56:05
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Bogdan iBogdan napisał(a):

    > W banku powiedziano mi ze jesli telefon ma WAP ver 2.0 to bez problemu
    > powinien sie zalogowac...

    Chyba się nie dogadałeś z operatorem. WAP mBanku *NIE* działa z
    telefonami z WAP 2.0

  • 6. Data: 2007-05-11 12:05:00
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "xviper" ...
    > Koszt zdjecia simlocka to ok. 20zl w dowolnym
    > punkcie serwisowom

    Ja bylbym BARDZO ostrozny z pisaniem takich ... NIEPRAWDZIWYCH tekstow.

    --
    T.F.

  • 7. Data: 2007-05-11 14:52:37
    Od: "Maciej Muran" <m...@p...pl>

    Użytkownik "xviper" <v...@o...pl> napisał
    > tu nie chodzi o telefon ale o simlock.

    Jestes pewien?

    M.

  • 8. Data: 2007-05-11 21:32:43
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 May 2007 09:56:05 +0200, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wklepał(-a):

    >Chyba się nie dogadałeś z operatorem. WAP mBanku *NIE* działa z
    >telefonami z WAP 2.0

    SE T630 - ma WAP 2.0 i działa. Nie ma tu reguły.

  • 9. Data: 2007-05-13 20:31:30
    Od: "tadzik" <j...@g...pl>

    mam V360 w Orange - dziala bez problemu, nic nei musialem konfigurowac