  • Data: 2013-03-20 08:01:21
    Temat: Sync - spam
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem dzisiaj (oczywiście nie zamawiałem) reklamowy spam od Sync'a.
    Mniejsza jednak z tym, jeden produkt zwrócił moją uwagę jako całkiem
    korzystny tj. kredyt odnawialny : prowizja za przyznanie 0,5% (w innych
    psuedo bankach wirtualnych typu mBank to chyba jest 1,8%), za
    przedłużenie taka sama, a oprocentowanie 10,64% (u konkurencyjnego
    wirtualnego banku prawie dwa razy tyle).

    Może się komuś przyda takie info, bo ja o tym produkcie nie wiedziałem
    (że jest nawet całkiem dobry), a dowiedziałem się przypadkiem.

    Mr. Owl