  • 11. Data: 2004-04-07 23:19:35
    Temat: Re: Supermarket Alma w Tarnowie - płatność kartą pow
    Od: "Leon" <l...@w...to.i.to.casper.it.pl>

    Użytkownik "david" <d...@N...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c51lkr$ds$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > na stacji w której pracuje żadnych głupich karteczek nie ma, to nie
    > sklep dla dzieci, by kupowały "oranżadę na miejscu" i kartą płaciły,
    > posiadamy FastPOSy BZ WBK i minimalna kwota transakcji jaka przejdzie
    > przez terminal to 5zł, przy niższych terminal krzyczy "zła kwota
    transakcji"

    Wiesz nie pisze o platnosciach np. 5 zl. Ale o wystawianiu np. karteczek
    typu przyjmujemy platnosc od 20 czy 50 PLN. Wiadomo ze jest jakas kwota
    minimalna... od ktorej centrum aut. przyjmuje platnosc.

    Pozdr,
    Leo

  • 12. Data: 2004-04-08 07:14:31
    Temat: Re: Supermarket Alma w Tarnowie - płatność kartą p
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    david z adresu: <d...@N...o2.pl> napisał(a):

    > wow - miałeś całe 5,50zł na karcie,

    No nie dziwię się, że pracujesz na stacji benzynowej. Z taką umiejętnością
    wyciągania wniosków, bardziej odpowiedzialnej pracy bym Ci nie powierzył.
    Nigdy nie zdarzyło Ci się wejść do supermarketu po to, żeby kupić dziecku
    batonika?

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 13. Data: 2004-04-08 13:34:41
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > No nie dziwię się, że pracujesz na stacji benzynowej. Z taką umiejętnością
    > wyciągania wniosków, bardziej odpowiedzialnej pracy bym Ci nie powierzył.
    twierdzisz, że zarządzanie stacją to nieodpowiedzialna praca ???

    > Nigdy nie zdarzyło Ci się wejść do supermarketu po to, żeby kupić dziecku
    > batonika?

    Nie, i już mówię dlaczego: do supermarketu chodzę jak chcę zrobić jakieś
    większe zakupy lub gdy chcę kupić coś czego nie ma normalnie w sklepach,
    gdy chce kupić drobiazg wybieram mały sklep w którym nie muszę się
    przeciskać z koszykiem, godzinami stać do kasy ...

    pozdr
    david

  • 14. Data: 2004-04-11 22:02:29
    Od: Marcin Antczak <m...@e...nnova.pl>

    Użytkownik david napisał:

    > twierdzisz, że zarządzanie stacją to nieodpowiedzialna praca ???

    > Nie, i już mówię dlaczego: do supermarketu chodzę jak chcę zrobić jakieś
    > większe zakupy lub gdy chcę kupić coś czego nie ma normalnie w sklepach,

    Supermarket to sklep, po duże zakupy to się chodzi do hipermarketu ;-)

    > gdy chce kupić drobiazg wybieram mały sklep w którym nie muszę się
    > przeciskać z koszykiem, godzinami stać do kasy ...

    Wybacz ale teraz zazwyczaj użwa sie wózków a nie koszyków - a do kasy
    godzinami to przepycha się tylko w urzędach...

    > pozdr
    > david

    również - podrowionka,
    Marcin