  • 11. Data: 2002-03-08 19:45:59
    Temat: Re: Student - gdzie oszczedzac?
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Ja mam od dawna konto w mBanku. Pytanie czy chcesz wpłacać sobie sam
    > pieniądze na to konto czy ktoś Ci będzie wpłacał przelewem. Bo jeśli to
    > pierwsze to chyba Ci się nie będzie opłacało (stosunkowo wysokie opłaty za
    > dokonanie wpłaty na poczcie czy w jakimś banku, szczególnie jak wpłacasz
    > niewielkie sumy)
    >
    > --
    > Górnik
    > g...@g...w.pl  |  G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for
    > www.gumasy.w.pl     |                Nocturnal Infiltration and Killing

    witam wszystkich, to jest test

  • 12. Data: 2002-03-08 19:55:29
    Od: <a...@p...onet.pl>

    -

    > witam wszystkich, to jest test
    >
    > --

    no właśnie, fajnie jest mieć konto w banku wirtualnym, ale problemy zaczynają
    się jak chcesz wpłacić kasę na poczcie lub banku. Zresztą nie bardzo można, bo
    mbank nie przyjmuje sybirów. Za wpłatę trzeba zapłacić 4 zł. Ja ostatnio
    zmieniłam sobie PKO BP na Multibank. Może być. Nie wymagają regularnych
    wpływów, 1 zł za prowadzenie konta. Za darmo wszystko w internecie i w serisie
    telefonicznym. Za VE trzeba też zapłacić 1 zł, ale wypłacając z euronetu nie
    płaci się prowizji. Można też dostać VC - za 25 zł dla studentów i też nie
    płaci się prowizji w euronecie. Mają fajne oddziały, gdzie można wpłacić
    pieniądze. Tylko nad swoją stroną mogliby trochę popracować. Strasznie wolno
    się ładuje.

  • 13. Data: 2002-03-08 20:02:28
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > pieniądze. Tylko nad swoją stroną mogliby trochę popracować. Strasznie wolno

    szkoda że rachunek walutowy vc w pekao nie ma dostępu ani przez intenet ani
    przez teleserwis vip:((