  • 1. Data: 2002-03-06 23:16:14
    Temat: e-karta mbanku a plantosci internetowe za granica
    Od: "Transatlantic" <bodeksla@(nospam)poczta.fm>

    Witam,

    Wiem, ze pytanie nie raz sie pojawilo na grupie, ale ja oczekuje jednej acz
    konkretnej odpowiedzi: Czy akceptuja te karta za granica w sklepach
    plytowych ?

    dzieki

    pzdr

    Bodekk

  • 2. Data: 2002-03-06 23:22:19
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    > Wiem, ze pytanie nie raz sie pojawilo na grupie, ale ja oczekuje jednej
    acz
    > konkretnej odpowiedzi: Czy akceptuja te karta za granica w sklepach
    > plytowych ?
    Tak. Bez zadnych problemow. Ja placilem taka karta w Amazonie...

  • 3. Data: 2002-03-07 00:08:54
    Od: "Transatlantic" <bodeksla@(nospam)poczta.fm>

    Użytkownik "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r> napisał w wiadomości
    > acz
    > Tak. Bez zadnych problemow. Ja placilem taka karta w Amazonie...
    ----
    Dziekuje. Ja chce nia placic w juno.co.uk i mam nadzieje, ze pojdzie gladko.

    T.A.