    From: "RRybak" <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Student - gdzie oszczedzac?
    Date: Thu, 7 Mar 2002 00:34:05 +0100

    Hej, wlasnie trafiem na ta grupe...
    Szukam porady ekspertow - jestem studentem, nie mam
    zadnych miesiecznych dochodow, bo jak wiekszosc z nas
    nie jestem nigdzie zatrudniony (no jakas kasa jest, ale
    nie przekracza 50-100zl/m-c). Obecnie mam ksiazeczke
    oszczednosciowa w PKO i chetnie wymienilbym to na cos
    bardziej wygodnego i nowoczesnego.
    Ogolnie rzecz biorac - gdzie dostane konto, na ktore nie musialbym
    miesiecznie wplacac wyplaty (ktorej przeciez nie mam).
    Chce na start wplacic jakies oszczednosci, a potem juz tylko
    sporadycznie, na przyklad chociazby 20 zl/m-c (jest to w ogole mozliwe?)
    Ostatnio zainteresowala mnie oferta PKO SuperKonto Student..
    Dostaje niby karte VE, wiec jest chyba wygodniej.. pisza, ze nie maja
    okreslanych wplat minimalnych, ale podobno trzeba sie okreslic ile
    sie bedzie wplacac (wiec o co tu tak na prawde chodzi?)
    Czy ktos wie cos wiecej o tym? Moze inne banki maja jakies
    oferty podobne do tej?

    Pozdrawiam
    RRybak