  • 1. Data: 2008-10-10 12:48:11
    Temat: Spread dla kredytów hipotecznych
    Od: "RT" <r...@g...pl>

    Witam,

    Mowa ostatnio była o spreadzie w przypadku kredytów w obcej walucie.
    Jak to się skończyło ?

    Z drugiej strony czy zgodne jest z prawem to, że nie mogę spłacać kredytu w
    walucie, w której go wziąłem? Chodzi o "zaniesienie bankowi" franków, które
    nabywam np. gdzie indziej, lub dostaję od cioci ?

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2008-10-10 12:57:33
    Temat: Re: Spread dla kredytów hipotecznych

    Fri, 10 Oct 2008 12:48:11 +0000 (UTC), w <gcniub$79c$1@inews.gazeta.pl>, "RT"
    <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Z drugiej strony czy zgodne jest z prawem to, że nie mogę spłacać kredytu w
    > walucie, w której go wziąłem? Chodzi o "zaniesienie bankowi" franków, które
    > nabywam np. gdzie indziej, lub dostaję od cioci ?

    To na czym bank miałby zarabiać? Sama marża mało ;).

    CHF w BRE dziś po 2,43?