  • 1. Data: 2008-10-10 08:55:03
    Temat: Polcard albo...?
    Od: Quental <a...@g...com>

    Czesc,

    Chce uruchomic terminal do placenia kartami. Wiem, ze moge uderzyc do
    Polcardu. A do kogo jeszcze? Potrzebowalbym wiedziec, do jakich
    dostawcow jeszcze moge sie zwrocic z zapytaniem o taki serwis. A
    najlepiej jeszcze z komentarzem, kogo polecacie, a kogo nie...

    Z gory dzieki!

  • 2. Data: 2008-10-10 10:11:34
    Temat: Re: Polcard albo...?
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Quental pisze:
> [...]
    > dostawcow jeszcze moge sie zwrocic z zapytaniem o taki serwis. A
    > najlepiej jeszcze z komentarzem, kogo polecacie, a kogo nie...

    Było, popatrz: http://tnij.org/bxvm

    Grzexs

  • 3. Data: 2008-10-10 10:14:36
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Quental pisze:
> [...]
    > dostawcow jeszcze moge sie zwrocic z zapytaniem o taki serwis. A
    > najlepiej jeszcze z komentarzem, kogo polecacie, a kogo nie...

    Zobacz http://tnij.org/jak_z. Google rulez "terminale pos jak zacząć".

    Grzexs

  • 4. Data: 2008-10-10 10:28:33
    Od: Quental <a...@g...com>

    > Zobaczhttp://tnij.org/jak_z. Google rulez "terminale pos jak zacząć".

    Ja Was tez! ;)
    Dziekuje bardzo!

  • 5. Data: 2008-10-10 10:50:44
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Quental pisze:

    > Ja Was tez! ;)
    > Dziekuje bardzo!

    Ale też poczytaj coś nowszego, bo tamto jest dość leciwe. Weszło kilka
    nowych firm i nie mam pojęcia, jakie warunki proponują. Nie licz na to,
    że ktoś ci powie "udaj się do firmy x". Nie wiadomo, jakie są warunki
    brzegowe.

    Grzexs

  • 6. Data: 2008-10-10 17:51:39
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    Quental napisał(a):
> [...]
    > dostawcow jeszcze moge sie zwrocic z zapytaniem o taki serwis. A
    > najlepiej jeszcze z komentarzem, kogo polecacie, a kogo nie...

    Na forum czytałem, że Polbank ma niezłą ofertę - prowizje, terminal za
    złótówkę był też chyba w promocji.