  • 1. Data: 2012-08-10 07:39:11
    Temat: Kindel idzie do mnie :)
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Witam

    Dzwonił z rana kurier, że o 9.30 przywiezie mi paczkę (nie czekam na
    żadną inną jak tylko z mBąka)
    tak więc jak już mi go dowiezie to potwierdzę

    gregor

  • 2. Data: 2012-08-10 08:01:00
    Temat: Re: Kindel idzie do mnie :)
    Od: m...@g...com

    Kiedy zaksięgowały się transakcje na Twoim koncie ?

  • 3. Data: 2012-08-10 08:36:18
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-08-10 08:01, m...@g...com pisze:
    > Kiedy zaksięgowały się transakcje na Twoim koncie ?

    no po tym jak otrzymalem karte wg moich obliczen 10 sierpnia to ostatni
    dzien na otrzymanie kindla wg regulaminu (tj. +20 dni roboczych) jak
    masz ochote to odejmij te 20 dni robocze i bedziesz wiedzial kiedy
    transakcje byly zaksiegowane

    liczylem tez w wersji bardziej pesymistycznej z wystawieniem wyciągu
    przez bank tj. 17 lipca ale chyba Ty masz rację odnosnie sposobu
    naliczania okresu

    gregor

  • 4. Data: 2012-08-10 09:27:31
    Od: a...@g...pl

    gregor wrote:

    > Witam
    >
    > Dzwonił z rana kurier, że o 9.30 przywiezie mi paczkę (nie czekam na
    > żadną inną jak tylko z mBąka)
    > tak więc jak już mi go dowiezie to potwierdzę

    Przychodzi wersja z reklamami. Myślałem, że amazon reklamowej wersji w pl
    nie dystrybuuje.

    Właśnie zrobił sobie update softu. Reklamy zostały. Nie przeszkadzają w
    użytkowaniu co prawda + można cudować by je zlikwidować.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2012-08-10 11:30:53
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-08-10 07:39, gregor pisze:
    > Witam
    >
    > Dzwonił z rana kurier, że o 9.30 przywiezie mi paczkę (nie czekam na
    > żadną inną jak tylko z mBąka)
    > tak więc jak już mi go dowiezie to potwierdzę

    Jest :)

    gregor

  • 6. Data: 2012-08-10 15:21:31
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-08-10 11:30, gregor pisze:

    > Jest :)

    i już nie ma sprzedałem za 340 :)

    gregor

  • 7. Data: 2012-08-10 16:23:43
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    > Jest :)
    >
    > gregor

    u mnie też
    a mieli do 17 sierpnia czas

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 8. Data: 2012-08-11 08:18:14
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Juz mialem zapytac czy umiesz czytac, ze tak sie cieszysz ;)

  • 9. Data: 2012-08-11 22:44:16
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    Ja również potwierdzam przybycie kindla w dniu wczorajszym :)

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 10. Data: 2012-08-13 09:54:38
    Od: Marx <a...@g...com>