  • 31. Data: 2004-10-13 17:15:35
    Temat: Re: Spotkanie przy piwie (ale wspolnie? :)
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > óó:) no dobra, poszukam gdzieś. Dorzuce Ci Mythosa, tak dla smaku:)

    Mythos Mythosem, a Amstel Amstelem :]
    Kumpel był dziś we Wrocu - po sąsiedzku - robić szkolenie. I chciałem
    zrobić kawał, coby wszedł do Ciebie i z grożną miną oznajmił, że on w celu
    egzekucji Amstela.

    Ale skoro Amstel sam przyjedzie... :]

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 32. Data: 2004-10-14 10:47:27
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" napisał w wiadomości:

    > Znaczy się reszta ma czuć się gorsza?:>

    Chętnie też bym przyjechał z mojego powiatu, ale ciągle nie wiem czy
    zaproszenie jest skierowane tylko do podgrupy warszawskiej.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 33. Data: 2004-10-14 11:20:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Adam Gentler <a...@n...bankier.pl> wrote:
    > Chętnie też bym przyjechał z mojego powiatu, ale ciągle nie wiem czy
    > zaproszenie jest skierowane tylko do podgrupy warszawskiej.

    Do wszystkich chetnych! :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 34. Data: 2004-10-14 16:10:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Wed, 13 Oct 2004 11:51:26 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >No ze Ciebie nie wpuszczaja, to sie akurat nie dziwie.

    Akurat mnie wpuszczają.
    --
    ___________ (R)

  • 35. Data: 2004-10-14 16:44:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ok - to jakie miejsce?
    Ja proponuje Zielona Ges. Moge zarezerwowac stolik wiekszy na dole w salce?
    Jakies kontrpropozycje?

  • 36. Data: 2004-10-14 19:18:03
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Ja proponuje Zielona Ges. Moge zarezerwowac stolik wiekszy na dole w
    > salce?
    > Jakies kontrpropozycje?

    w Zielonej Gesi. będzie ok, termin ?

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 37. Data: 2004-10-14 19:28:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    Karol Zwiruk napisał(a):

    > w Zielonej Gesi. będzie ok, termin ?

    Co pytasz, jak i tak nie przyjdziesz, bo Ci coś wypadnie. ;-P

  • 38. Data: 2004-10-14 19:33:06
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 21:18:03 +0200, "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>
    wklepał(-a):

    >w Zielonej Gesi. będzie ok, termin ?

    11:00 rano mi pasuje. ;D

  • 39. Data: 2004-10-14 21:04:55
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Karol Zwiruk <p...@z...pl> wrote:
    > w Zielonej Gesi. będzie ok, termin ?

    23 pazdziernika, sobota, zaczynamy od 19tej :)

  • 40. Data: 2004-10-14 22:18:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 14 Oct 2004 18:44:49 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Ok - to jakie miejsce?
    >Ja proponuje Zielona Ges. Moge zarezerwowac stolik wiekszy na dole w salce?
    >Jakies kontrpropozycje?

    I tak, jak to będzie weekend to mnie nie będzie... Jadę do miasta :D
    --