  • 1. Data: 2007-08-01 17:30:31
    Temat: Spłata KK CitiPlus
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Chciałbym spłacic ww. kartę.
    Pomny postów wspominających o spóźniających się wyciągach paierowych,
    zalogowałem się na ichniej stronie www.
    Niestety nigdzie nie widzę daty ani kwoty do spłaty (tę można od biedy
    polizyć samemu. Strona jest wybitnie czytelna inaczej...
    Ktoś chętny do pomocy? ;)

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 2. Data: 2007-08-01 18:09:40
    Temat: Re: Spłata KK CitiPlus
    Od: "Le5zek" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Niestety nigdzie nie widzę daty ani kwoty do spłaty (tę można od biedy
    > polizyć samemu. Strona jest wybitnie czytelna inaczej...

    Nie wiem, gdzie się zalogowałeś ale ja widzę zawsze.

    https://www.online.citibank.pl/portal/

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 3. Data: 2007-08-01 18:24:56
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Nie wiem, gdzie się zalogowałeś ale ja widzę zawsze.

    [...]

    > https://www.online.citibank.pl/portal/

    Właśnie tam... Tylko gdzie data i kwota do spłaty???

  • 4. Data: 2007-08-01 18:43:32
    Od: "Le5zek" <l...@w...pI>

    > Witam.

    > [...]
    >
    > Właśnie tam... Tylko gdzie data i kwota do spłaty???

    "Szczegóły i wykaz operacji na rachunkach" z menu rozwijalnego (combobox).

  • 5. Data: 2007-08-01 18:55:31
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > "Szczegóły i wykaz operacji na rachunkach" z menu rozwijalnego (combobox).

    W tym menu u mnie jest (od góry) nazwa karty, nr karty, nr rachunku, limit
    kredytowy, saldo i dostepny limit wypłat gotówkowych. Nic więcej...

  • 6. Data: 2007-08-01 19:11:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maciej Loret pisze:
    > Witam.

    > [...]
    >
    > Właśnie tam... Tylko gdzie data i kwota do spłaty???

    A wygenerowali Ci wyciąg?
    Bo przed wygenerowaniem wyciagu tego nie ma.

    KJ

  • 7. Data: 2007-08-01 19:40:07
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A wygenerowali Ci wyciąg?
    > Bo przed wygenerowaniem wyciagu tego nie ma.

    Zależy jak na to patrzeć. W każdym razie dostałem pocztą takie cuś:

    "Drogi Kliencie,
    milo nam poinformowac, ze Twoj wyciag z Karty Kredytowej Citibank jest juz
    dostepny. Aby go obejrzec, wejdz na strone Banku i zaloguj sie do Citibank
    Online. Dla zapewnienia bezpieczenstwa system poprosi Cie o autoryzacje
    przez podanie numeru karty oraz i-PIN-u. Po zalogowaniu wybierz opcje
    'Informacje o Koncie > Wyswietl wyciag'."

    Niestety po zalogowaniu i wybraniu "Wyświetl wyciąg", dostaję informację:
    "Aby rozpocząć korzystanie z usługi należy wypełnić formularz >>Wniosek o
    zmianę sposobu udostępniania wyciągu bankowego<< dostępny w oddziałach."

    Bez jaj, naprawdę mam truchtać do oddziału, żeby móc sprawdzić ile i kiedy
    mam spłacić?

  • 8. Data: 2007-08-01 19:52:35
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Chciałbym spłacic ww. kartę.

    czy ww. kartę otrzymałeś jako 'tylko' abonent plus, czy jako uczestnik
    programu '5plus'?

    dzwoniono do ciebie?

    czy w jeszcze inny sposób?

    ja czekam, ale do mnie żadna oferta nie chce przyjść, ani nikt nie dzwonił,
    ani nic nie wysłał.
    może mam za mały albo, i za mało punktów w 5+ ?

  • 9. Data: 2007-08-01 19:53:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Maciej Loret pisze:
    > Witam.
    [...]

> [...]
    >
    > Bez jaj, naprawdę mam truchtać do oddziału, żeby móc sprawdzić ile i kiedy

    Na pewno nie.
    W oddziale citi byłem ostatni raz niedługo po fuzji z handlo (aby
    zamknąć konto :) )
    Hm. Żebym to ja pamiętał jak to robiłem, że teraz mi się generuje pdf ...
    *chyba*
    było to tak
    "Struktura serwisu" -> "wyciągi online" -> a dalej nie wiem

    KJ

  • 10. Data: 2007-08-01 19:58:44
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości