  • 1. Data: 2007-08-01 18:30:36
    Temat: Przeniesienie KK Millenium do... Millenium :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Chcialem zamienic KK VISA Gold Millenium na Golda Mastercarda. Infolinia
    mowi, ze takie cos jest bezplatne, w dodatku zmienia termin waznosci
    mojej karty (czyli idac tym tropem jesli zmienie karte np. na 2 miesiace
    przed koncem terminu waznosci to nie zaplace za wznowienie). Ma sie to
    odbyc tak, ze wydaje dyspozycje, zostawiam karte i po 3 dniach dostaje
    nowa. Oczywiscie ludziom z infolini ufac nie mozna, a oddzial ktory mam
    po drodze akurat byl nieczynny, wiec zapytuje czy powyzsze jest
    prawdziwe. Ktos przerabial cos takiego ?

    No i jak MC wychodzi przy zakupach w obcej walucie ($ AUS oraz $ CAN) ?
    Przeliczniki sa chyba korzystniejsze niz w przypadku VISY ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-08-01 18:57:02
    Temat: Re: Przeniesienie KK Millenium do... Millenium :)
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Ktos przerabial cos takiego ?

    To możliwe. Jeśli trafisz na kogoś kumatego w oddziale :) A jeśli nie, to
    walcz, bo jest to wykonalne.

  • 3. Data: 2007-08-01 20:47:39
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f8qjqi$vil$1@news.onet.pl, *Mithos* wrote:
> [...]
    >
    > No i jak MC wychodzi przy zakupach w obcej walucie ($ AUS oraz $ CAN)
    > ? Przeliczniki sa chyba korzystniejsze niz w przypadku VISY ?

    Bardzo czekam na relacje z operacji, bo jesli zadziala to bedzie to b.
    interesujace :)

    A ciekawe jak by zareagowali na przeniesienie karty na podstawie wyciagow z
    Mille ;-)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2007-08-01 21:54:40
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Mithos napisał(a):
> [...]
    > po drodze akurat byl nieczynny, wiec zapytuje czy powyzsze jest
    > prawdziwe. Ktos przerabial cos takiego ?

    Rozmawiałem na ten temat w oddziale - zero problemu - jedynie na parę
    dni trzeba zostać bez karty, karta musi być też prowadzona poprawnie -
    tj. bez przeterminowanego zadłużenia.

    Wydanie nowej karty jest nie tyle bezpłatnie, co zgodne z opłatą z
    cennika. Tylko, że aktualnie jest promocja polegająca na anulowaniu
    opłaty za wydanie karty jeżeli zostanie aktywowana w określonym
    terminie. :-)

  • 5. Data: 2007-08-02 05:28:36
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Chcialem zamienic KK VISA Gold Millenium na Golda Mastercarda. Infolinia
    >
    > No i jak MC wychodzi przy zakupach w obcej walucie ($ AUS oraz $ CAN) ?
    > Przeliczniki sa chyba korzystniejsze niz w przypadku VISY ?

    A dlaczego miałyby być?
    Czytałeś w regulaminie w jaki sposób jest rozliczana MC?

    Slawek