  • 1. Data: 2007-08-01 08:49:19
    Temat: !! Kredyt mieszkaniowy !! gdzie wziąć kredyt??
    Od: "Adam H" <a...@n...com.pl>

    Witam Szanowną Grupę,

    Jestem na etapie załatwiania kredytu mieszkaniowego.
    Udaje się z pielgrzymkami do różnych banków.
    Czytam artykuły "Uwaga Kredyty z pułapką" i aż trudno zdecydować się na
    jakikolwiek bank.
    Chcę zaciągnąć kredyt na około 200.000 zł na okres 35- 40 lat .

    Kto z Was jest mi w stanie doradzić lub zwrócic uwagę na ważne rzeczy w
    momencuie podpisywania umowy, doradztwo w jakim banku warto zaciągnąć kredyt
    i jak.

    pozdrawiam

    Adam H

  • 2. Data: 2007-08-01 09:58:49
    Temat: Re: !! Kredyt mieszkaniowy !! gdzie wziąć kredyt??
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Adam H porozsypywal nastepujace haczki:
    > Kto z Was jest mi w stanie doradzić lub zwrócic uwagę na ważne rzeczy w
    > momencuie podpisywania umowy,

    Archiwum grupy

    > doradztwo w jakim banku warto zaciągnąć kredyt

    W tym, w ktorym beda dla Ciebie najkorzystniejsze warunki (nie wiemy na
    czym Ci zalezy).
    Sugeruje na poczatek odwiedziny u jakiegos doradcy (expander, open finance).
    Ponadto radze zlozyc papiery w kilku bankach rownoczesnie - zebys
    pozniej nie wrocil do nas z placzem ze okropny bank nie dal Ci kredytu a
    Ty masz za trzy dni deadline na podpisanie aktu notarialnego.

    --
    badzio